Znaczenie wizerunku w budowaniu pozycji konkurencyjnej banków
Main Article Content
Abstrakt
Artykuł prezentuje charakterystykę wizerunku jako ważnego elementu budowania przewagi konkurencyjnej banku. W pierwszej części zaprezentowano główne tendencje, jakie występują na rynku usług bankowych w Polsce. Następnie przedstawiono polski i zagraniczny dorobek naukowy w zakresie badania wizerunku oraz znaczenie promocji w budowaniu wizerunku banku. Stwierdzono, iż problematyka wykorzystania wizerunku w budowaniu przewagi konkurencyjnej banku na rynku nabiera współcześnie coraz większego znaczenia i jest ściśle związana z odpowiednim wykorzystaniem narzędzi marketingowych.
Article Details
Jak cytować
Szwacka-Mokrzycka, J. (2010). Znaczenie wizerunku w budowaniu pozycji konkurencyjnej banków. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (4(53), 278–286. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1523
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, TYPOLOGY OF MARKETING STRATEGIES FOR COMPANIES OF FOOD INDUSTRY , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, Znaczenie wsparcia unijnego w pobudzaniu rozwoju gmin , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 8(57) (2012)
- Marzena Lemanowicz, Joanna Szwacka-Mokrzycka, INNOVATION ACTIVITIES OF FOOD INDUSTRY ENTERPRISES , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)