Main Article Content
Article Details
Black S.: Public Relations. Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
Budzyński W.: Public Relations. Zarządznie reputacją firmy. Wyd.: Poltext, Warszawa 1998.
Cenker E. M.: Public Relations. Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2000.
Hajduk G.: Wizerunek jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej współczesnej firmy. Transfer Wiedzy i działań innowacyjnych w obszarze agrobiznesu. Rzeszów 2007.
Rozwadowska B.: Public relations - teoria, praktyka, perspektywy. Wyd. Studio Emika, Warszawa 2002.
Sznajder A.: Sztuka promocji. S. Bussines Press, Warszawa 1995.
Szwacka-Mokrzycka J., Chudzian J.: Wizerunek jako podstawowe źródło przewagi konkurencyjnej. KEEKD, SGGW, Warszawa 2008.
Szwacka-Mokrzycka J.: Konkurencja w sektorze usług bankowych w Polsce. Raport wewnętrzny. SGGW, Warszawa 2009.
Wiktor J.W.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. PWN, Warszawa, 2001.
Satoła, Ł. (2009). Finansowe wspieranie budżetów gmin wybranymi funduszami strukturalnymi Unii Europejskiej. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, Ekonomika rolnictwa 96(3), 58-66 (Crossref)
Satoła, Ł., Żmija, J. (2009). Wykorzystanie instrumentów polityki regionalnej Unii Europejskiej w jednostkach samorządu terytorialnego. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, (1), 91-101 (Crossref)
Wojewódzka A.: Instrumenty zarządzania strategicznego w gminach i ich rola w rozwoju lokalnym, [w]: red. Mickiewicz B., Rozwój lokalny - wykorzystanie instrumentów unijnych i regionalnych, Wyd. WEiOGŻ AR Szczecin, Szczecin 2005.
Downloads
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, TYPOLOGY OF MARKETING STRATEGIES FOR COMPANIES OF FOOD INDUSTRY , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
- Marzena Lemanowicz, Joanna Szwacka-Mokrzycka, INNOVATION ACTIVITIES OF FOOD INDUSTRY ENTERPRISES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 12(61) (2014)
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, Role of EU funds in promoting communes development , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 8(57) (2012)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.