Zmiany celów i mierników rezultatów w poszczególnych zadań z zakresu środowiska
Main Article Content
Abstrakt
W artykule autorki podjęły próbę prezentacji i oceny zmian celów oraz mierników rezultatów w poszczególnych zadaniach z zakresu funkcji 12. środowisko. Analizę przeprowadzono na podstawie danych zawartych w Ustawach budżetowych – wydatki państwa w układzie zadaniowym za lata 2009-2012. W pierwszej części artykułu przedstawiono znaczenie i miejsce funkcji środowisko w budżecie zadaniowym. Następnie przeprowadzono szczegółową analizę dotyczącą zamian zadań, celów i mierników funkcji środowisko na przestrzeni 4 kolejnych lat. Zaprezentowano również zmian dotyczące jednostek odpowiedzialnych za realizacje poszczególnych zadań a co za tym idzie dysponentów środków przypisanych im w budżecie zadaniowym.
Article Details
Jak cytować
Parlińska, A., & Tetwejer, U. (2011). Zmiany celów i mierników rezultatów w poszczególnych zadań z zakresu środowiska. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (6(55), 67–79. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1491
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Parlińska, Kinga Jeziorska, Rozwój rynku gwarancji ubezpieczeniowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
- Hasan Yavuz, Agnieszka Parlinska, Związek pomiędzy wzrostem gospodarczym a migracją w ujęciu Unii Europejskiej i Turcji , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 28(77) (2022)
- Lilya Avetisyan, Agnieszka Parlińska, THE ROLE OF LEASING IN FINANCING OF INNOVATION IN EUROPE AND ARMENIA , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 16(65) (2016)
- Urszula Tetwejer, Finansowanie ochrony własności intelektualnej ze środków unijnych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 4(53) (2010)
- Ewa Bąk-Filipek, Urszula Tetwejer, Marketing in the food trade , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)