Main Article Content
Article Details
Grzegorczyk W.: Produkty bankowe. BMiB, Warszawa 2001
GUS Bank Danych Regionalnych http://www.stat.gov.pl/bdr_n/app/dane_cechter.nowe_okno?p_zest_id=20515&p_typ=HTML (20.05.2009)
Harasim J.: Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, AE w Katowicach, Katowice 2004
Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe metody i techniki. PWE, Warszawa 1997
Matysik-Pejas R.: Rola marki w procesie kształtowania lojalności nabywców produktów żywnościowych. Handel Wewnętrzny - numer specjalny, czerwiec 2007
Nowotarska-Romaniak B.: Lojalność na rynku usług bankowych . [W:] Kształtowanie lojalności w działaniach marketingowych na wybranych rynkach. K. Śliwińska (red.), AE w Katowicach, Katowice 2008
Smyczek S.: Lojalność konsumentów a sukces rynkowy banku. Marketing i Rynek 2001, nr 5
Smyczek S.: Lojalność konsumenta na rynku. Wybrane zagadnienia. AE w Katowicach, Katowice 2001
Smyczek S.: Modele zachowań konsumentów na rynku usług finansowych. AE w Katowicach, Katowice 2007
Stodulny P.: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. CeDeWu Sp. z o.o., Warszawa 2006
Szafrańska M.: Lojalność klientów banków spółdzielczych jako czynnik przewagi konkurencyjnej. [W:] Uwarunkowania rynkowe konkurencyjności przedsiębiorstw, UWM w Olsztynie, Olsztyn 2008
Śliwerski M.: Nieuchwytny cel. O lojalności klienta indywidualnego wobec bank. Bank i Kredyt 1999, nr 10
Śliwińska K.: Lojalność konsumentów na rynku. W: Kształtowanie lojalności w działaniach marketingowych na wybranych rynkach. Red. K. Śliwińska. WAE w Katowicach, Katowice 2008
Urban W., Siemieniako D.: Lojalność klientów. Modele, motywacja, pomiar. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008
Downloads
- Monika Szafrańska, FACTORS DETERMINING THE LEVEL OF FINANCIAL LITERACY OF ACADEMIC YOUTH , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 24(73) (2020)
- Renata Matysik-Pejas, Marta Sowula, Monika Szafrańska, PERCEPTION OF PRIVATE LABELS BY PURCHASERS OF FOOD PRODUCTS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
- Monika Szafrańska, Factors determining behaviours of rural households on non-cash payment market , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.