Realizing the potential of employee marketing in the process of employees motivation

Main Article Content

Ewa Dłubakowska-Puzio
Aleksandra Łowkiewicz
Dominika Olejniczak

Abstract
The authors of the article want to show the role of employee marketing in the process of motivation. They have done a theoretical presentation of the instruments of employee marketing, the role of motivation in shaping of employees behavior. Based on their own researches in an educational unit, authors have shown an influence the instruments of motivation on teachers’ attitude for their work

Article Details

How to Cite
Dłubakowska-Puzio, E., Łowkiewicz, A., & Olejniczak, D. (2010). Realizing the potential of employee marketing in the process of employees motivation. The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing, (3(52), 399–411. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.34
References

Baruk A. I.: Marketing personalny, Difin, Warszawa 2006.

Baruk A. I.: Postmodernistyczne koncepcje marketingowe w marketing klasyczny, Wyd. "Dom Organizatora, Toruń 2008.

Buczyńska A.: Markowa firma, Personel i Zarządzanie 2008 nr 8.

Bukowska B., Gajda K.: Pigułka z lojalności. Praktyczne aspekty budowania lojalności pracowników, Personel i Zarządzanie 2009 nr 2.

Kozielski R.: Kobiety na rynku. Czy komunikacja wewnętrzna pozwoli firmie pokonać konkurentów, Personel 2007 nr 6.

Rostek R.: Ambasadorowie organizacji, Personel i Zarządzanie 2008 nr 11.

Schultz D.P., Schultz S.E.: Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy, Wyd. PWN, Warszawa 2002.

Sekuła Z.: Motywowanie do pracy. Teorie i instrumenty, Wyd. PWE, Warszawa 2008.

Sekuła Z.: Troskliwy lider (2). Sposoby zapobiegania demotywacji pracowników, Personel 2007 nr 9.

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.