Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników
Main Article Content
Abstrakt
Autorki artykułu pragną ukazać rolę marketingu personalnego w procesie motywowania. Dokonały teoretycznej prezentacji instrumentów marketingu personalnego, roli motywacji w kształtowaniu zachowań pracowniczych. Na podstawie badań własnych w jednostce oświatowej ukazały wpływ instrumentów motywacji na stosunek nauczycieli do wykonywanej pracy
Article Details
Jak cytować
Dłubakowska-Puzio, E., Łowkiewicz, A., & Olejniczak, D. (2010). Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 399–411. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1562
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Renata Gałan, Kamil Puzio, Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Michał Karpuk, Kamil Puzio, Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)