Main Article Content
Article Details
Anderson C., The Long Tail, Kraków 2001, Znak
Blogosfera RPG na początku 2013 roku, online: http://k20rpg.pl/blogosfera-rpg-na-poczatku- 2013/
Cisco Connected World Technology 2012 Report, online: http://www.cisco.com/en/US/solutions/ns341/ns525/ns537/ns705/ns1120/2012-CCWTRChapter1- Global-Results.pdf, p. 4
Dębski Ł., Polska blogosfera kulinarna, online: http://infosocialmedia.blogspot.com/2013/02/polska-blogosfera-kulinarna-2013.html
Dryl T., Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako element budowania interakcji przedsiębiorstwa z klientami http://wzr.pl/~dryl/img_fck/artykul%20-%20serwisy%20web%202_0%20-%20Tomek%20Dryl.pdf, s. 5
Garapich A., Zasięg blogosfery w Polsce, online: http://www.slideshare.net/domino00/blogosfera-w-liczbach, s. 7
Gen Y na rynku pracy, online: http://hrstandard.pl/2011/11/14/gen-y-na-rynku-pracy/.
Kim S., Eastin M., Hedonic Tendencies and the Online Consumers: An Investigation of the Online Shopping Process, "Journal of Internet Commerce", 2011, t. 10, p. 69 (Crossref)
Kozinets R. V., Netnography, SAGE, London 2010
Mazurek G., Wirtualne społeczności konsumenckie, online: http://www.gmazurek.com/download/3.PhD_spolecznosci_AEKatowice_092003.pdf, s. 2
Moroz M., Social commerce - modyfikacja procesu nabywczego pod wpływem mediów społecznościowych, online http://www.pszw.edu.pl/eng/images/stories/ksiazki/pdf/T_53.pdf#page=116, s. 118
Niewęgłowski M., Pinterest w Polsce, online: http://socjomania.pl/pinterest-w-polsce-wartosie-nim-zainteresowac-bo/
Pinterest ma już 365 tys. użytkowników w Polsce, online: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pinterest-ma-juz-365-tys-uzytkownikow-w-polsce
Pokolenie C- nowa odsłona pokolenia Y?, online: http://hrstandard.pl/2012/01/04/pokolenie-cnowa-odslona-pokolenia-y/.
Raport Młodzi 2011, online: http://zds.kprm.gov.pl/sites/default/files/pliki/mlodzi_2011_printerfriendly.pdf, s.33
Social Image Sharing and Online Shopping Report by Bizrate Insights., online: http://bizrateinsights.com/blog/2012/10/15/online-consumer-pulse-pinterest-vs-facebookwhich-social-sharing-site-wins-at-shopping-engagement/
The Social Media Report, online: http://www.nielsen.com/content/dam/corporate/us/en/reports-downloads/2012-Reports/The-Social-Media-Report-2012.pdf, p.12
Zimbardo P., F. Ruch, Psychologia i życie, Warszawa 1988, s. 557
Żegnaj X i Y. Witaj C! Nowe pokolenie zmienia rynek pracy, online:http://hrstandard.pl/2011/09/21/zegnaj-x-i-y-witaj-c-nowe-pokolenie-zmienia-rynek-pracy/
Downloads
- Renata Matysik-Pejas, Marta Sowula, Monika Szafrańska, Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.