Main Article Content
Article Details
Baruk A. I.: Marketing personalny, Difin, Warszawa 2006.
Baruk A. I.: Postmodernistyczne koncepcje marketingowe w marketing klasyczny, Wyd. "Dom Organizatora, Toruń 2008.
Buczyńska A.: Markowa firma, Personel i Zarządzanie 2008 nr 8.
Bukowska B., Gajda K.: Pigułka z lojalności. Praktyczne aspekty budowania lojalności pracowników, Personel i Zarządzanie 2009 nr 2.
Kozielski R.: Kobiety na rynku. Czy komunikacja wewnętrzna pozwoli firmie pokonać konkurentów, Personel 2007 nr 6.
Rostek R.: Ambasadorowie organizacji, Personel i Zarządzanie 2008 nr 11.
Schultz D.P., Schultz S.E.: Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy, Wyd. PWN, Warszawa 2002.
Sekuła Z.: Motywowanie do pracy. Teorie i instrumenty, Wyd. PWE, Warszawa 2008.
Sekuła Z.: Troskliwy lider (2). Sposoby zapobiegania demotywacji pracowników, Personel 2007 nr 9.
Downloads
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Renata Gałan, Kamil Puzio, Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Michał Karpuk, Kamil Puzio, Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.