Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu
Main Article Content
Abstrakt
Autorzy przedstawiają koncepcję wykorzystania modelowania ekonometrycznego w działalności usługowej, w branży hotelarskiej, do pomocy budowania postaw pro-klienckich, mającego wskazać newralgiczne punkty w obsłudze klienta, decydujące o przyszłych wyborach klienta, odnoszących się do podejmowania decyzji o zakupie usług konkretnego przedsiębiorstwa hotelowego.
Article Details
Jak cytować
Dłubakowska-Puzio, E., Karpuk, M., & Puzio, K. (2010). Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 92–101. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1575
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Renata Gałan, Kamil Puzio, Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Aleksandra Łowkiewicz, Dominika Olejniczak, Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)