Analysis the effectiveness of marketing performance on the example the website of Polish Baltic Shipping company

Main Article Content

Ewa Dłubakowska-Puzio
Renata Gałan
Kamil Puzio

Abstract
The article authors point to the latest trends in marketing using the Internet, among other things, the performance marketing. Examined the effectiveness of marketing activities in the field of performance marketing is the activity the Polish Baltic Shipping Co.

Article Details

How to Cite
Dłubakowska-Puzio, E., Gałan, R., & Puzio, K. (2010). Analysis the effectiveness of marketing performance on the example the website of Polish Baltic Shipping company. The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing, (3(52), 230–242. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.20
References

Adamczewski P., Internet w praktyce biznesu, Wyd. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.

Dane pozyskane z działu Kontrolingu Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A.

Frontczak T., Marketing internetowy w wyszukiwarkach, elion, Gliwice 2006.

Gemius S.A. 2006, Raport postawy internautów wobec reklam internetowych.

Gregor B., Stawiszyński M, e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz- Łódź 2002.

Guziur P., Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm, Wyd. Helion, Gliwice 2001.

http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3915155.

http://interaktywnie.com/blog/317-uzytkownik-internetu-czyli-kto-czesc-2.html.

http://webhosting.pl/Internauci.maja.dosc.wyskakujacych.reklam. W. Wowra.

http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=15&id=316.

http://www.gogolek.pl/PrezentacjeKTI/1a%20Stan.pdf, Włodzimierz Gogolek, s. 22 - 23, (luty 2009).

http://www.internetworldstats.com. Copyright © 2001 - 2009, Miniwatts Marketing Group.

http://www.ittechnology.us/co-kazdy-powiniem-wiedziec-o-szukaniu-slowkluczowych/. M. Gąsiewski.

http://www.jozef.lysikowski.pl/index.php?pageid=10. J. Łysikowski (01.07.2009).

http://www.pcformat.pl/index.php/news/nid/1540/t/bilion-unikalnych-adresow, M. Nosel (28.07.2008).

http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage&stat=212|OW. (02.06.2009).

http://www.wirtualnemedia.pl/article/2612060_comScore_ponad_1_mld_internautow_na_swiecie.htm.

Kaznowski D., Nowy Marketing, Copygight by VFP COMMUNICATIONS SP. Z O.O.,Warszawa 2008.

Kowalczyk D., Postawy internautów wobec reklam internetowych, Gemius SA 2006.

Kruk R., Internet w Firmie- Firma w Internecie, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2001.

Pelc M., Karbowski M., Polski Internet 2008/2009, Gemius, Warszawa 2009.

Ruszczyk Z., Internet w Biznesie, ODDK, Gdańsk 1997r.

Statystyki dostarczane są przez konto udostępnione przez Goole.pl Analytics oraz home.pl.

Sznajder A., Marketing Wirtualny, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.

Szyfer J.P., Public Relations w Internecie, Wyd. Helion, Gliwice 2005.

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.