Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników

Main Article Content

Ewa Dłubakowska-Puzio
Aleksandra Łowkiewicz
Dominika Olejniczak

Abstrakt
Autorki artykułu pragną ukazać rolę marketingu personalnego w procesie motywowania. Dokonały teoretycznej prezentacji instrumentów marketingu personalnego, roli motywacji w kształtowaniu zachowań pracowniczych. Na podstawie badań własnych w jednostce oświatowej ukazały wpływ instrumentów motywacji na stosunek nauczycieli do wykonywanej pracy

Article Details

Jak cytować
Dłubakowska-Puzio, E., Łowkiewicz, A., & Olejniczak, D. (2010). Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 399–411. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.34
Bibliografia

Baruk A. I.: Marketing personalny, Difin, Warszawa 2006.

Baruk A. I.: Postmodernistyczne koncepcje marketingowe w marketing klasyczny, Wyd. "Dom Organizatora, Toruń 2008.

Buczyńska A.: Markowa firma, Personel i Zarządzanie 2008 nr 8.

Bukowska B., Gajda K.: Pigułka z lojalności. Praktyczne aspekty budowania lojalności pracowników, Personel i Zarządzanie 2009 nr 2.

Kozielski R.: Kobiety na rynku. Czy komunikacja wewnętrzna pozwoli firmie pokonać konkurentów, Personel 2007 nr 6.

Rostek R.: Ambasadorowie organizacji, Personel i Zarządzanie 2008 nr 11.

Schultz D.P., Schultz S.E.: Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy, Wyd. PWN, Warszawa 2002.

Sekuła Z.: Motywowanie do pracy. Teorie i instrumenty, Wyd. PWE, Warszawa 2008.

Sekuła Z.: Troskliwy lider (2). Sposoby zapobiegania demotywacji pracowników, Personel 2007 nr 9.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.