Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej

Main Article Content

Ewa Dłubakowska-Puzio
Renata Gałan
Kamil Puzio

Abstrakt
W artykule autorzy wskazują na najnowsze trendy w marketingu z wykorzystaniem Internetu, między innymi na performance marketing. Przedmiotem analizy skuteczności działań marketingowych w zakresie performance marketing jest działalność firmy Polska Żegluga Bałtycka S.A.

Article Details

Jak cytować
Dłubakowska-Puzio, E., Gałan, R., & Puzio, K. (2010). Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 230–242. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.20
Bibliografia

Adamczewski P., Internet w praktyce biznesu, Wyd. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.

Dane pozyskane z działu Kontrolingu Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A.

Frontczak T., Marketing internetowy w wyszukiwarkach, elion, Gliwice 2006.

Gemius S.A. 2006, Raport postawy internautów wobec reklam internetowych.

Gregor B., Stawiszyński M, e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz- Łódź 2002.

Guziur P., Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm, Wyd. Helion, Gliwice 2001.

http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3915155.

http://interaktywnie.com/blog/317-uzytkownik-internetu-czyli-kto-czesc-2.html.

http://webhosting.pl/Internauci.maja.dosc.wyskakujacych.reklam. W. Wowra.

http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=15&id=316.

http://www.gogolek.pl/PrezentacjeKTI/1a%20Stan.pdf, Włodzimierz Gogolek, s. 22 - 23, (luty 2009).

http://www.internetworldstats.com. Copyright © 2001 - 2009, Miniwatts Marketing Group.

http://www.ittechnology.us/co-kazdy-powiniem-wiedziec-o-szukaniu-slowkluczowych/. M. Gąsiewski.

http://www.jozef.lysikowski.pl/index.php?pageid=10. J. Łysikowski (01.07.2009).

http://www.pcformat.pl/index.php/news/nid/1540/t/bilion-unikalnych-adresow, M. Nosel (28.07.2008).

http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage&stat=212|OW. (02.06.2009).

http://www.wirtualnemedia.pl/article/2612060_comScore_ponad_1_mld_internautow_na_swiecie.htm.

Kaznowski D., Nowy Marketing, Copygight by VFP COMMUNICATIONS SP. Z O.O.,Warszawa 2008.

Kowalczyk D., Postawy internautów wobec reklam internetowych, Gemius SA 2006.

Kruk R., Internet w Firmie- Firma w Internecie, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2001.

Pelc M., Karbowski M., Polski Internet 2008/2009, Gemius, Warszawa 2009.

Ruszczyk Z., Internet w Biznesie, ODDK, Gdańsk 1997r.

Statystyki dostarczane są przez konto udostępnione przez Goole.pl Analytics oraz home.pl.

Sznajder A., Marketing Wirtualny, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.

Szyfer J.P., Public Relations w Internecie, Wyd. Helion, Gliwice 2005.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.