Main Article Content
Article Details
Adamczewski P., Internet w praktyce biznesu, Wyd. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.
Dane pozyskane z działu Kontrolingu Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A.
Frontczak T., Marketing internetowy w wyszukiwarkach, elion, Gliwice 2006.
Gemius S.A. 2006, Raport postawy internautów wobec reklam internetowych.
Gregor B., Stawiszyński M, e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz- Łódź 2002.
Guziur P., Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm, Wyd. Helion, Gliwice 2001.
http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3915155.
http://interaktywnie.com/blog/317-uzytkownik-internetu-czyli-kto-czesc-2.html.
http://webhosting.pl/Internauci.maja.dosc.wyskakujacych.reklam. W. Wowra.
http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=15&id=316.
http://www.gogolek.pl/PrezentacjeKTI/1a%20Stan.pdf, Włodzimierz Gogolek, s. 22 - 23, (luty 2009).
http://www.internetworldstats.com. Copyright © 2001 - 2009, Miniwatts Marketing Group.
http://www.ittechnology.us/co-kazdy-powiniem-wiedziec-o-szukaniu-slowkluczowych/. M. Gąsiewski.
http://www.jozef.lysikowski.pl/index.php?pageid=10. J. Łysikowski (01.07.2009).
http://www.pcformat.pl/index.php/news/nid/1540/t/bilion-unikalnych-adresow, M. Nosel (28.07.2008).
http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage&stat=212|OW. (02.06.2009).
http://www.wirtualnemedia.pl/article/2612060_comScore_ponad_1_mld_internautow_na_swiecie.htm.
Kaznowski D., Nowy Marketing, Copygight by VFP COMMUNICATIONS SP. Z O.O.,Warszawa 2008.
Kowalczyk D., Postawy internautów wobec reklam internetowych, Gemius SA 2006.
Kruk R., Internet w Firmie- Firma w Internecie, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2001.
Pelc M., Karbowski M., Polski Internet 2008/2009, Gemius, Warszawa 2009.
Ruszczyk Z., Internet w Biznesie, ODDK, Gdańsk 1997r.
Statystyki dostarczane są przez konto udostępnione przez Goole.pl Analytics oraz home.pl.
Sznajder A., Marketing Wirtualny, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.
Szyfer J.P., Public Relations w Internecie, Wyd. Helion, Gliwice 2005.
Downloads
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Michał Karpuk, Kamil Puzio, Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Aleksandra Łowkiewicz, Dominika Olejniczak, Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.