Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej
Main Article Content
Abstrakt
W artykule autorzy wskazują na najnowsze trendy w marketingu z wykorzystaniem Internetu, między innymi na performance marketing. Przedmiotem analizy skuteczności działań marketingowych w zakresie performance marketing jest działalność firmy Polska Żegluga Bałtycka S.A.
Article Details
Jak cytować
Dłubakowska-Puzio, E., Gałan, R., & Puzio, K. (2010). Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 230–242. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1558
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Aleksandra Łowkiewicz, Dominika Olejniczak, Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Ewa Dłubakowska-Puzio, Michał Karpuk, Kamil Puzio, Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)