Main Article Content
Article Details
J.Adamczyk (red.): Marketing, doświadczenia i trendy. Oficyna Wydawnicza Politechniki rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
Beyond Road's End. Regulations and Guidelines for Backcountry Travel in Yellowstone National Park. National Park Service, U.S. Department of the Interior, 2008.
B.Iwankiewicz-Rak: Marketing organizacji niedochodowych. AE, Wrocław 1997.
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B.: Produkt turystyczny. PWE, Warszawa, 2005.
Ph.Kotler, N.Lee: Marketing w sektorze publicznym. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008.
Ph.Kotler, S.J.Levy: Broadening the Concept of Marketing [w] "Journal of Marketing" January 1969, s.10-15. (Crossref)
A.Limański, I.Drabik: Marketing w organizacjach non-profit. Difin, Warszawa 2007.
A.Sargeant: Marketing w organizacjach non-profit. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
J.Sarnowski: Cena jako instrument marketingu mix w turystyce [w] D.Dudkiewicz (red.): Marketing usług turystycznych. ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2007.
J.Sarnowski, E.Kirejczyk: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, 2007.
L.G.Schiffman L.L.Kanuk: Consumer behavior. Prentice Hall International, New York 2000.
D.L.Stynes: Impacts of Visitor Spending on the Local Economy: Yellowstone National Park. Department of Community, Agriculture, Recreation and Resource Studies Michigan State University, East Lansing, Michigan , May 2008.
Yellowstone National Park Superintendent's Compendium 2008.
Yellowstone Resources & Issues 2008. Division of Interpretation, Yellowstone National Park.
Yellowstone. Your Complete Guide to the Park. American Park Network. 26-th edition, 2008/9.
Downloads
- Janusz Sarnowski, Uwarunkowania reformy finansów publicznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 4(53) (2010)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.