Main Article Content
Article Details
Długookresowa strategia rozwoju kraju Polska 2030.Trzecia fala nowoczesności, Monitor Polski, 1. III. 2013.
European Competitiveness Report 2012. Reaping the benefits of globalization, EU, SWD III.2013.
Feczko J. Globalizacja a region Mazowsze 2011 - aspekty ekonomiczne, zarządcze i turystyczne, PK WNE, Koszalin 16/2013.
Friedman T. Lexus i drzewo oliwne. Zrozumieć globalizację, Rebis, Poznań 2001.
Jagas J. Globalny kryzys zarządzania, UJK, Kraków 2013.
Kaczmarczyk S. Badania marketingowe, Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002.
Pierwsze kroki na rynku pracy. Międzynarodowe badania studentów i absolwentów, Deloitte, Warszawa 2013.
Strategia rozwoju kapitału ludzkiego (projekt), MPiPS, Warszawa 2013.
Strategia rozwoju województwa zachodniopomorskiego do roku 2020, UM, Szczecin 2005.
Stiglitz J. Globalizacja, PWN, Warszawa 2013.
Światowy G. Pomiar zmiennych jakościowych, w pzb: Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, pod red. K.Mazurek, Wyd. AE Wrocław, Wrocław 1999.
Ziemiec G. Trzy fale globalizacji, Aspra, Kraków 2013.
Downloads
- Urszula Gołaszewska-Kaczan, Cause Related Marketing - benefits and risks , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
- Marzena Kramarz, Włodzimierz Kramarz, The distribution network - risk factors from the perspective of the flagship enterprise , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Janusz Feczko, RURAL TOURISM – POMORZE 2013. ECONOMIC AND MARKETING MANAGEMENT ISSUES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.