Turystyka wiejska – Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
zachowania konsumenckie, turystyka wiejska, zarządzanie marketingowe, gospodarka, Pomorze
Abstrakt
Zachowania konsumenckie turystów mieszkańców Pomorza (Polska 2013) w zakresie turystyki wiejskiej w tym samym regionie są kształtowane przez ich postawy i preferencje: ich badania określiły elementy rozwoju zarządzania marketingowego gospodarką turystyczną wiejską. Poprzez zarządzanie marketingowe produkty turystyczne powinny być różnicowane i wzbogacane na bazie endogenicznych walorów regionu. W polityce cenowej pomocnym są wielorakie sposoby aktywizacji sprzedaży, w komunikacji marketingowej użytecznym są nie – i standardowe narzędzia promocji. Zarządzanie turystyką wiejską wymaga wiedzy i stosowania mechanizmów ekonomicznych, treści i technik zarządzania marketingowego.
Article Details
Jak cytować
Feczko, J. (2013). Turystyka wiejska – Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 180–194. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1334
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Bogumił Czerwiński, Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Janusz Feczko, Postawy konsumentów a globalizacja: elementy ekonomiczne, zarządzania marketingowego i turystyczne. Pomorze 2013 , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)