Main Article Content
Article Details
Antonides G., van Raaij W.F.: Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001
Blackwell R.D., Miniard P.W., Engel J.F.: Consumer behavior, 9th edition. Harcourt College Publishers, 2001
Churchill G.A.: Badania marketingowe. Podstawy Metodologiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.
Eppler M. J.: Managing Information Quality, Springer, 2006 (Crossref)
Gąsior M.: Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Nr 25, Szczecin 2012
Hoyer W.D., MacInnis D.J.: Consumer behavior. Houghton Mifflin Company, 2004
Jachnis A., Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza "Branta", 1998
Kahn B. K., Strong D. M., Wang R. Y.: Information quality benchmarks: product and service performance. Communications of the ACM, volume 45, 2002 (Crossref)
Kotler P., Keller K.: Marketing management, 12th edition. Pearson Prentice Hall, 2006
Maison D., Noga-Bogomilski A. (red.): Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2007
Rudnicki L.: Zachowanie konsumentów na rynku, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000
Stanisz A.: Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem Statistica PL na przykładach z medycyny. Tom 3. Analizy wielowymiarowe, StatSoft, 2007
Tyszka T. (red): Psychologia Ekonomiczna. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004
Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2009r. (tablice), Główny Urząd Statystyczny, 2010, [dostęp 7.07.2010]
Downloads
- Katarzyna Brodzińska, PROBLEM OF THE SOCIAL RESPONSIBILITY IN AGRICULTURE , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.