Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
zachowanie konsumenta, źródła informacji, segmentacja
Abstrakt
Zachowanie konsumenta, czyli wszelka aktywność podejmowana w trakcie nabywania, użytkowania i pozbywania się dóbr i usług, jest kształtowane i warunkowane przez szereg czynników, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego charakteru. Jednym z najważniejszych z nich jest płynąca z otoczenia informacja, umożliwiająca w szczególności ocenę alternatyw oraz dokonanie wyboru. W obrębie niniejszego artykułu, w oparciu o przeprowadzone badanie konsumentów rynku IT, poddano dyskusji postrzeganie przez potencjalnych nabywców różnych, dostępnych form informacji, skłonność do ich wykorzystania, a także kryteria oceny przydatności. W oparciu o przedstawione zmienne podjęta została także próba klasyfikacji konsumentów – wyodrębnienia grup o zbliżonym stosunku do informacji zakupowej.
Article Details
Jak cytować
Gąsior, M. (2013). Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 205–213. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.75
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Katarzyna Brodzińska, Problem społecznej odpowiedzialności w rolnictwie , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.