Main Article Content
Article Details
Andrzejewska O. Osłodzić trudne czasy. Fresh&Cool Market 11/2009
Baran, J. (2009). Metody uzupełniania zapasów w spółdzielni mleczarskiej - stadium przypadku. Roczniki Naukowe SERiA, 11(1), 18-23.
GUS. Budżety gospodarstw domowych w 2005-2011 r. Wyd..GUS, Warszawa 2006-2012
GUS. Rocznik Statystyczny Rzeczpospolitej Polskiej 2012, Wyd. GUS. Warszawa, 2012
Izakowski Ł., Rynki produktów - Innowacje nakręcają sprzedaż, http://www.detaldzisiaj.com/category/producenci?page=66, 2011
Kowalski S., Kultura kakao i czekolady. http://ic.poznan.pl/pliki/IC_komentarz_14.04.2009.pdf, 2009
Kucharczyk K., Szykujemy znaczące inwestycje. http://www.parkiet.com/artykul/1001297.html.,2010
Łazarowicz A., Słodki światowy rynek słodyczy, Przegląd Piekarski i cukierniczy, 3/2001
Piotrowski M., Prusek T., Kraft sprzedaje Wedla Japończykom http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8075237,Kraft_sprzedaje_Wedla_Japonczykom.html.,2010
Terrio S. Crafting the Culture and History of French Chocolate, UC Press, Berkeley, CA., 2010
Wasiewicz R., Rynek słodyczy w Polsce http://www.pmg.lublin.pl/pobieralnia/RYNEK_SLODYCZY_W_POLSCE_artykul.pdf, 2006
Wawel notuje wzrost zysku o 25,1 proc. http://www.portalspozywczy.pl/inne/slodycze_przekaski/wiadomosci/wawel-notuje-wzrost-zysku-o-25-1-proc,74726.html, 2012
https://www.icco.org. 2013
https://www.polbisco.pl/index.php?id=0&idg=1. 2013
https://worldcocoafoundation.org/wp-content/uploads/Cocoa-Market-Update-as-of- 3.20.2012.pdf., 2013
https://www.theice.com/publicdocs/ICE_Cocoa_Brochure.pdf, 2013.
Downloads
- Janusz Feczko, RURAL TOURISM – POMORZE 2013. ECONOMIC AND MARKETING MANAGEMENT ISSUES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.