BRAND MANAGEMENT ON THE INTERNET

Main Article Content

Anna Rybak


Keywords : brand management, brand, analysis of the brand
Abstract
Web presence is a necessity of the brand. An open question that remains is how to strengthen the identity of the brand, to make it popular and respected by the stakeholders. Brand should define a company to create a sense of luxury and value for every customer, employee or owner. Should be energy, whose leading to changes that will provide extraordinary results. A better fit to the needs, preferences and expectations will allow the company to achieve success.

Article Details

How to Cite
Rybak, A. (2013). BRAND MANAGEMENT ON THE INTERNET. The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing, (10(59), 620–630. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.113
References

Aakard D. A., Joahimstaller E.: Brand Leadership. Simon & Schuster UK Ltd., London 2002

Altkorn J.: Strategia marki. PWE, Warszawa 1999

Anholt S.: Brad New Justice. How Branding Place and Products Can Help the Developing World. Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford 2005

Cleland R.: Building brands on the internet. Vanguard Brand Management, January 2002

Dinnie K.: Nation Branding. Concepts, Issues, Practice. Elsevier Butteroworth - Neinemann, Oxford 2008

Fisk P.: Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy. Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2009

Gladwell M.: Błysk! Potęga przeczucia. Wyd. Znak, Warszawa 2007

Hereźniak M.: Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju. PWE, Warszawa 2011

Huang R., Sarigöllü E.: How brand awareness relates to market outcome, brand equity, and the marketing mix. Journal of Business Research 65/2012 (Crossref)

Joachimsthaler E., Aaker D. A.: Jak stworzyć markę bez wykorzystani środków masowego przekazu. [W:] Zarządzanie marką. Harvard Business Review, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006

Łysik Ł., Kutera R.: Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. [w:]C. M. Olszak, E. Ziemba (red.) System inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 113, Katowice 2012

Radziszewska A.: Wykorzystanie kreatywności prosumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych [w:] C. M. Olszak, E. Ziemba (red.) System inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 113, Katowice 2012

Rybak A.: Kreatywne podejście do marki. [w:] A. Lipka, S. Waszczak: Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społecznogospodarczego. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 114, Katowice 2012

Smaga M., Bonek T.: Jak promować się w mediach społecznościowych ? Poradnik dla przedsiębiorców. Www. Interaktywnie.com

Tajfel H., Turner J. C.: The social identity theory of intergroup behaviour. [w:] S. Worchel & W. G. Austin (Eds.), Psychology of intergroup relations Chicago: Nelson-Hall. 1986, 2nd ed.

http://www.comscoredatamine.com/2013/02/uk-leads-online-engagement-across-europe/

http://www.forbes.com/sites/theyec/2012/10/13/5-steps-to-evaluate-your-companysdigital

http://www.internetworldstats.com/eu/pl.htm

http://www.internetstandard.pl/news/388727/Rozszerzona.Rzeczywistosc.w.sluzbie.Twojej.firmy.html

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.