Main Article Content
Article Details
Aakard D. A., Joahimstaller E.: Brand Leadership. Simon & Schuster UK Ltd., London 2002
Altkorn J.: Strategia marki. PWE, Warszawa 1999
Anholt S.: Brad New Justice. How Branding Place and Products Can Help the Developing World. Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford 2005
Cleland R.: Building brands on the internet. Vanguard Brand Management, January 2002
Dinnie K.: Nation Branding. Concepts, Issues, Practice. Elsevier Butteroworth - Neinemann, Oxford 2008
Fisk P.: Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy. Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2009
Gladwell M.: Błysk! Potęga przeczucia. Wyd. Znak, Warszawa 2007
Hereźniak M.: Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju. PWE, Warszawa 2011
Huang R., Sarigöllü E.: How brand awareness relates to market outcome, brand equity, and the marketing mix. Journal of Business Research 65/2012 (Crossref)
Joachimsthaler E., Aaker D. A.: Jak stworzyć markę bez wykorzystani środków masowego przekazu. [W:] Zarządzanie marką. Harvard Business Review, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006
Łysik Ł., Kutera R.: Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. [w:]C. M. Olszak, E. Ziemba (red.) System inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 113, Katowice 2012
Radziszewska A.: Wykorzystanie kreatywności prosumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych [w:] C. M. Olszak, E. Ziemba (red.) System inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 113, Katowice 2012
Rybak A.: Kreatywne podejście do marki. [w:] A. Lipka, S. Waszczak: Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społecznogospodarczego. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 114, Katowice 2012
Smaga M., Bonek T.: Jak promować się w mediach społecznościowych ? Poradnik dla przedsiębiorców. Www. Interaktywnie.com
Tajfel H., Turner J. C.: The social identity theory of intergroup behaviour. [w:] S. Worchel & W. G. Austin (Eds.), Psychology of intergroup relations Chicago: Nelson-Hall. 1986, 2nd ed.
http://www.comscoredatamine.com/2013/02/uk-leads-online-engagement-across-europe/
http://www.forbes.com/sites/theyec/2012/10/13/5-steps-to-evaluate-your-companysdigital
http://www.internetworldstats.com/eu/pl.htm
http://www.internetstandard.pl/news/388727/Rozszerzona.Rzeczywistosc.w.sluzbie.Twojej.firmy.html
Downloads
- Edyta Rudawska, YOUNG CONSUMERS AS GROUP BUYING SERVICES’ CUSTOMERS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.