Zarządzanie marką w e-przestrzeni
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
zarządzanie marką, marka, analiza marki
Abstrakt
Budowanie marki w świecie wirtualnym jest warunkiem koniecznym dla rozwoju przedsiębiorstwa. Pytaniem otwartym pozostaje tylko jak wzmocnić tożsamość marki, by stała się ona lubiana i szanowana przez interesariuszy. Marka winna definiować przedsiębiorstwo, stwarzać poczucie luksusu i wartości dla każdego klienta, pracownika czy właściciela. Powinna być energią, prowadzącą do zmian, które dostarczą nadzwyczajnych wyników. Lepsze dopasowanie się do potrzeb, upodobań i oczekiwań klientów pozwoli przedsiębiorstwu na osiągnięcie sukcesu.
Article Details
Jak cytować
Rybak, A. (2013). Zarządzanie marką w e-przestrzeni. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 620–630. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1328
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Edyta Rudawska, YOUNG CONSUMERS AS GROUP BUYING SERVICES’ CUSTOMERS , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.