Main Article Content
Article Details
Barber N. i wsp. Restaurant consumer repeat patronage: A service quality concern, International Journal of Hospitality Management, 30/2011 (Crossref)
Bitner, M. Servicescapes: the impact of physical surroundings on customers and employees, Journal of Marketing, t. 56, April, 1992 (Crossref)
Górska-Warsewicz H. Znaczenie elementów symbolicznych marki w procesie komunikacji rynkowej. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 209/2012
GUS. Mały rocznik statystyczny Polski 2012. Wyd. GUS, Warszawa, 2012
Ha J., Jang S. Effects of service quality and food quality: The moderating role of atmospherics in an ethnic restaurant segment, International Journal of Hospitality Management, 29/2010 (Crossref)
Kimes S.E., Robson S.K. The impact of restaurant table characteristics on meal duration and spending, Cornell Hospitality Quarterly, 45/2004 (Crossref)
Kowrygo B., Stangierska D. Rozwój usług gastronomicznych w Polsce w latach 2005-2010. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 236/2012
Lin I.Y. Evaluating a servicescape: the effect of cognition and emotion. Hospitality Management 23/2004 (Crossref)
Namkung Y., Jang S. Are highly satisfied restaurant customers really different? A quality perception perspective, International Journal of Contemporary Hospitality Management, t. 20, 2/2007 (Crossref)
Rossenbaum M.S., Massaih C. An expanded servicescape perspective. Journal of Service Management, t. 22 4/2011, (Crossref)
Ryu K., Han H. New or repeat customers: How does Physical environment influence their restaurant experience?, International Journal of Hospitality Management, 30/2011 (Crossref)
Skowronek I. Atmosfera w kształtowaniu prowizerunkowych postaw klientów. Marketing i Rynek 3/2011
Stangierska D., Świątkowska M. Metody oceny satysfakcji konsumentów na rynku usług gastronomicznych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 236/2012
Traczydło B. Psychologiczne uwarunkowania skutecznego kształtowania wizerunku marki. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu 209/2011
Wakefield, K., Blodgett J. The effect of the servicescape on customer's behavioral intentions in leisure service settings", The Journal of Services Marketing, t. 10, 6/1996 (Crossref)
Wilson S. The effect of music on perceived atmosphere and purchase intentions in a restaurant, Psychology of Music, t. 31, 1/2003 (Crossref)
Yeoh J.P.S., North A.C. The effects of musical fit on choice between two competing foods, Music Scientiae, t. 14, 1/2010 (Crossref)
Zabrocki R. Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie. Zeszyt Naukowy Uniwersytetu Łódzkiego, 8/2008 (Crossref)
Downloads
- Marek Zieliński, SUPPLIER-CUSTOMER RELATIONSHIP PERFORMANCE IN CONSTRUCTION INDUSTRY , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Dawid Olewnicki, Ewa Sabała, Dagmara Stangierska, FINANCIAL-ECONOMIC ANALYSIS OF FRUIT AND VEGETABLE PRODUCER GROUPS IN POLAND, AND CONDITIONS FOR THE FUNCTIONING OF PRODUCER GROUPS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 25 (74) (2021)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.