SUPPLIER-CUSTOMER RELATIONSHIP PERFORMANCE IN CONSTRUCTION INDUSTRY
Main Article Content
Abstrakt
Relacje biznesowe postrzegane są jako czynniki posiadający wpływ na wydajność, jednak niewiele wiadomo o naturze i jakość wydajności. Celem artykułu jest ukazanie wydajności relacyjnej (zoperacjonalizowanej na podstawie skali B2B RELPERF) menedżerów sprzedaży. Badanie zostało przeprowadzone wśród firm z branży budowlanej, która jest postrzegana jako skupiona na realizacji projektów ograniczonych czasowo i częstych zmianach dostawców, co utrudnia wypracowanie długoterminowych relacji z klientami.
Article Details
Jak cytować
Zieliński, M. (2013). SUPPLIER-CUSTOMER RELATIONSHIP PERFORMANCE IN CONSTRUCTION INDUSTRY. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 737–746. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.124
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Andrzej Szromnik, Elżbieta Wolanin-Jarosz, ETHNOCENTRIC ATTITUDES AND BUYING DECISIONS OF POLES AND HUNGARIANS – THE ESSENCE AND MEASUREMENT WITH THE USE OF CETSCALE ANALYSIS , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.