Main Article Content
Article Details
Choliński A., 2013. Product Placement - planowanie, kreacja i pomiar skuteczności Product placement-planning, creation and the effectiveness measurement). Oficyna Wolters Kluwer Business Warszawa.
Choliński A.,2002. U źródeł product placement (In the sources of the product placement). Marketing w Praktyce VIII.
Czarnecki A., 2002. Pomiar skuteczności product placement (The measurement of the product placement efficiency). Marketing w Praktyce XII.
Gmerek N., Misztak M., 2007. Product placement jako instrument komunikacji marketingowej. (Product placement as an instrument of marketing communication). Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 472.
Gołata K., 2012. Możliwości wykorzystania product placement do budowania wizerunku miast i regionów (The possibility of using the product placement to build the image of the cities and regions). [ w:] Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania (Public relations- im- proving the communication process), pr. zbior. pod red. A. Adamus - Maruszy ńskiej, R. Mackowskiej, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Sadowski A., Szymaniak T., 2008. Product placement w praktyce (The product placement in pracitce). Marketing i Rynek VII.
Urbaniec E., 2009. Product Placement - medioznawstwo a marketing kreatywny (Product placement - media studies and creative marketing). Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne w Gdyni.
Wyrwisz J., 2013. Product Placement - korzyści i ograniczenia w komunikacji marketingowej produktów i usług (Product Placement - benefits and limits in marketing communication of the products and services). Przegląd Organizacji XIII. (Crossref)
Zawadzki P., 2013. City placement jako element promocji produktu turystycznego miast (The city placement as an element of the tourist product promotion of the cities). Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 304.
Downloads
- Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AS A LIMITING FACTOR OF THE COMPANYS DEVELOPMENT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 14(63) (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Andrzej Szromnik, Elżbieta Wolanin-Jarosz, ETHNOCENTRIC ATTITUDES AND BUYING DECISIONS OF POLES AND HUNGARIANS – THE ESSENCE AND MEASUREMENT WITH THE USE OF CETSCALE ANALYSIS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.