City placement - innowacyjny środek promocji miast

Main Article Content

Andrzej Szromnik


Słowa kluczowe : promocja miast, city placement, strategie marketingowe, miasto w biznesie filmowym
Abstrakt
W artykule dokonano próby szczegółowej projekcji strategii „city placement” z zaakcentowaniem głównych jej wątków, elementów składowych oraz problemów decyzyjnych zespołów realizatorów filmowych. Autor oparł się w tym względzie na diagnozie oraz analizie procesów oraz procedur decyzyjnych właściwych dla dużych polskich miast, ich organów administracyjnych, strategii promocyjnych oraz zasad współpracy z partnerami medialnymi. Zastosowane ujęcie procesowo – strukturalne w założeniu ma naświetlić główne determinanty wdrażania strategii „city placement” w marketingowej praktyce miast i regionów.

Article Details

Jak cytować
Szromnik, A. (2016). City placement - innowacyjny środek promocji miast. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (15(64), 161–169. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2016.15.64.15
Bibliografia

Choliński A., 2013. Product Placement - planowanie, kreacja i pomiar skuteczności Product placement-planning, creation and the effectiveness measurement). Oficyna Wolters Kluwer Business Warszawa.

Choliński A.,2002. U źródeł product placement (In the sources of the product placement). Marketing w Praktyce VIII.

Czarnecki A., 2002. Pomiar skuteczności product placement (The measurement of the product placement efficiency). Marketing w Praktyce XII.

Gmerek N., Misztak M., 2007. Product placement jako instrument komunikacji marketingowej. (Product placement as an instrument of marketing communication). Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 472.

Gołata K., 2012. Możliwości wykorzystania product placement do budowania wizerunku miast i regionów (The possibility of using the product placement to build the image of the cities and regions). [ w:] Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania (Public relations- im- proving the communication process), pr. zbior. pod red. A. Adamus - Maruszy ńskiej, R. Mackowskiej, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Sadowski A., Szymaniak T., 2008. Product placement w praktyce (The product placement in pracitce). Marketing i Rynek VII.

Urbaniec E., 2009. Product Placement - medioznawstwo a marketing kreatywny (Product placement - media studies and creative marketing). Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne w Gdyni.

Wyrwisz J., 2013. Product Placement - korzyści i ograniczenia w komunikacji marketingowej produktów i usług (Product Placement - benefits and limits in marketing communication of the products and services). Przegląd Organizacji XIII. (Crossref)

Zawadzki P., 2013. City placement jako element promocji produktu turystycznego miast (The city placement as an element of the tourist product promotion of the cities). Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 304.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.