Main Article Content
Article Details
Brzeziński J: Metodologia badań psychologicznych, PWN, Warszawa 2011
Bywalec Cz: Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2010
Chryssochoidis G., Krystallis A., Perreas P.: Ethnocentric beliefs and country-of-origin (COO) effect: impact of country, product and product attributes on Greek consumers' evaluation of food products, European Journal of Marketing 2007, No. 41(11/12) (Crossref)
Karcz K., Kędzior Z.: Postawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagranicznych, CBiE, AE w Katowicach, Katowice 1999
Khan M.N., Rizvi S.R.: Consumer Ethnocentrism: Relevance and Implications for Marketers, The Icfai Journal of Consumer Behaviour 2008, Vol. III, No. 1
Luszniewicz A., Słaby T.: Statystyka z pakietem komputerowym STATISTICA. Teoria i zastosowania, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2001
Mynarski S.: Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych, wyd. Zakamycze, Kraków 2000.
Sharma S., Shimp T.A., Shin J.: Consumer ethnocentrism: A test of Antecedents and Moderators, Journal of the Academy of marketing Science 1995, No. 1 (Crossref)
Shimp, T.A., & Sharma, S.: Consumer ethnocentrism: Construction and validation of the CETSCALE, Journal of Marketing Research 1987, 24(3). (Crossref)
Szromnik A. Figiel A.: Etnocentryzm konsumencki jako bariera rozwoju i wymiany towarowej, [w:] Wybrane problemy handlu międzynarodowego 1997, materiały V ogólnopolskiej konferencji naukowej; Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1997
Szromnik A.: Etnocentryzm konsumencki jako zjawisko społeczne i problem badawczy, [w:] Konsument. Przedsiębiorstwo. Przestrzeń. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 1998
Wong C.Y., Polonsky M.J., Garma R: The impact of consumer ethnocentrism and country of origin sub-components for high involvement products on young Chinese consumers' product assessments. Asia Pac., J. Mark. Log. 2008, No. 20(4) (Crossref)
Zeliaś A.: Metody statystyczne, PWE, Warszawa 2000
Sajdakowska M.: Etnocentryzm konsumencki - czynnik wpływający na decyzje nabywcze konsumentów na rynku żywności, Acta Scientiarum Polonarum, Technologia Alimentaria 2003
www.food.actapol.net/tom2 (data odczytu: 10.09.2012r.)
Downloads
- Agnieszka Szymankowska, Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Andrzej Szromnik, City placement - innowacyjny środek promocji miast , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.