Main Article Content
Article Details
Turystyka polska w 2008 roku. Układ Regionalny. Instytut Turystyki sp. z o.o., Warszawa 2009.
Turystyka w 2015 roku. Informacje i opracowania statystyczne. Główny Urząd Statystyczny, Warszawa 2016.
Strategia rozwoju turystyki w województwie świętokrzyskim na lata 2014-2020, http://www.rot.swietokrzyskie.travel (dostęp: 25.09.2017).
Aleksander A., Sworowska A.: Kształtowanie tożsamości jako element działań marketingowych regionu. [w:] J. Koszałka (red.): Marketing. Ujęcie Terytorialne. Wyd. Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2010.
Baloglu K.W., McCleary A.: Model of destination image formation, "Annals of Tourism Research", 1999, nr 26(4), 868-897. (Crossref)
Brelik A.: Marketing terytorialny a kreowanie regionów, "Zeszyty Naukowe SGGW WNE Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", Wyd. SGGW, 2010, nr 3 (52), 322-328. (Crossref)
Castronovo C., Huang L.: Social media in an alternative marketing communication model. "Journal of Marketing Development and Competitiveness". Wyd. North American Business Press, 2012, Vol. 6, No. 1, 117-134.
Chrząścik M.: Teoretyczne ujęcie promocji w aspekcie koncepcji marketingu terytorialnego. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria "Administracja i Zarządzanie". Wyd. Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach, 2012, Nr 94, 143-151.
Dudek-Mańkowska S., Balkiewicz-Żerek A.: Siła marki miejsca, "Marketing i Rynek" nr 6, 2015, 14-23.
Ferris M.: Insights on mobile advertising, promotion, and research. "Journal of Advertising Research", 2007, Vol. 47, No. 1, 28-37. (Crossref)
Florek M.: Podstawy marketingu terytorialnego. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań 2006.
Furman W.: Public relations - skuteczny instrument budowy wizerunku jednostki terytorialnej, w: K. Kaszuba (red.) Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym, Białystok: Fundacja Kształcenia Kadr, 2010.
Gębarowski M.: Nowoczesne formy promocji. Wyd. Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007
Glińska E., Florek M., Kowalewska A.: Wizerunek miasta: od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer, Warszawa 2009.
Kołomycew A.: Promotion in the agenda of public administration (the case of the communes in the Tarnobrzeg district). "Polityka i Społeczeństwo". Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010, nr 7.
Kotler Ph.: Marketing Management, Analysis, Planning, Implementation and Control. Wyd. Prentice Hall, Englewood Cliffs, Nowy Jork 1994.
Kotler Ph., Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu, Dom Wyd. Rebis, Poznañ 2004.
Łazorko K. (red.), Niedzielska A. (red.): Kreowanie wizerunku miejsca w koncepcji marketingu terytorialnego. Seria Monografie nr 207. Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa, 2011.
Malacka L.: Current trends in marketing communication and their application to Tourism.https://www.researchgate.net/publication/277304941_CURRENT_TRENDS_IN_MARKETING_CO MMUNICATION_AND_THEIR_APPLICATION_TO_TOURISM (dostęp: 15.09.2017).
Panasiuk A.: Marketing usług turystycznych. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Peszko K.: Event marketing jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej. "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2010, nr 136, 164-172.
Rumpel P., Siwek T.: Marketing terytorialny a kreowanie regionów: przykład czeski. "Przegląd Geograficzny". Wyd. PAN IGiPZ, 2006, t. 78, z. 2, 191-205.
Santos S.: 2012&2013 social media and tourism industry statistics. www.stikkymedia.com/blog/2012-2013- social-media-and-tourismindustry-statistics - (dostęp 15.09.2017).
Sobczyk G., Celoch A.: Marketing współczesnej organizacji. [w:] D. Filar (red.): Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja. Wyd. UMCS, Lublin 2012.
Szromnik A.: Targi w rozwoju miast i regionów. [w:] H. Mruk (red.): Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju. Wyd. PIPT, Poznań 2011, 37-57.
Szromnik A.: Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionów. [w:] A. Grzegorczyk (red.), A. Kochaniec (red.): Kreowanie wizerunku miast. Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011.
Szromnik A.: Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych - cz. 1. "Marketing i Rynek". Wyd. PWE, 2015 nr 8, 5-14.
Truong Y., Simmons G.: Perceived intrusiveness in digital advertising: strategic marketing implications. "Journal of Strategic Marketing". Wyd. Taylor & Francis, 2010, Vol. 18, No. 3, 239-256. (Crossref)
Zickuhr K., Smith A.: 28% of American adults use mobile and social location-based services. www.pewinternet.org/2011/09/06/28-of-american-adults-use-mobile-and-social-location-based-services/ (dostęp 15.09.2017).
Downloads
- Karol Król, WEBSITES AND MOBILE APPLICATIONS IN PROMOTION OF AGROTOURISTIC FARMS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 18(67) (2017)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Marzena Lemanowicz, INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 24(73) (2020)
- Marzena Lemanowicz, Joanna Szwacka-Mokrzycka, INNOVATION ACTIVITIES OF FOOD INDUSTRY ENTERPRISES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 12(61) (2014)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.