Main Article Content
Article Details
Baran J.: Metody uzupełniania zapasów w spółdzielni mleczarskiej - stadium przypadku, Roczniki Naukowe SERiA, t. XI, z. 1, 2009.
J. Altkorn, Podstawy marketingu. Wydaw. Instytut Marketingu, Kraków, 2003, s. 11.
M. Burk, Essential Guide to marketing planning. Pearson Prentice Hall, Harlow, 2010, s. 24.
B. Dobiegała-Korona, Kompozycja promocji. CIM, Warszawa, 1997, s. 34.
L. Garbarski, Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa, 1996, s. 51-52.
S. Hollensen, Global marketing. A decision - oriented approach. Pearson Prentice Hall, Harlow, 2011, s. 7.
J. Kall, Promocja sprzedaży. Czyli jak sprzedać więcej. Wydawnictwo Business Press Ltd., Warszawa, 1995, s. 12-13.
P. Kotler, Armstrong G., Wong V., Saunders J., Principles of marketing. Fifth European Edition. Pearson Prentice Hall, Harlow, 2008, s. 6-7.
P. Kotler, Keller K.L., Marketing. Rebis, Poznań, 2012, s. 5.
T. Kramer, Podstawy marketingu. PWE, Warszawa, 1996, s. 8.
T. Sztucki, Marketing. Sposób myślenia. System działania. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa, 1996, s. 47.
S. Ślusarczyk, Marketing. Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, 1995, s. 21-22.
M. J. Thomas, Podręcznik marketingu. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 1998, s. 9.
A. Wiśniewski, Marketing. Istota techniki. CIM, Warszawa, 1996, s. 29.
B. Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa, 1996, s. 9.
Raport firmy Nielsen dotyczący rynku SNNN I półrocze 2009 r. Badanie rozpoznawalności marek przekąsek słonych, Millward Brown, 2011.
Downloads
- Sylwia Golian, Bogusław Sawicki, Promocja i dystrybucja usług noclegowych w gminie Krasnobród , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Krzysztof Nuszkiewicz, Michał Roman, Działania marketingowe szkół Centrum Edukacji Rolniczej im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.