Main Article Content
W artykule przedstawiono działania marketingowe Szkół Centrum Edukacji Rolniczej im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. W tym zakresie zwrócono uwagę na promocję Szkoły. Dysponując wykwalifikowaną kadrą nauczycieli i nowoczesną bazą dydaktyczną, szkoła odniosła wiele sukcesów, które zostały opisane w artykule. Osoby rozpoczynające naukę w Szkołach w Golądkowie najczęściej wybierają kierunki techniczne, np. technik mechanizator rolnictwa, technik rolnik, technik agrobiznesu. Wybierając rodzaj szkoły i przyszłą pracę, mogą brać pod uwagę różne czynniki, w tym zainteresowania, stan zdrowia i kondycję fizyczną, wiedzę, umiejętności i predyspozycje osobowościowe, a także działania promocyjne władz i kadry szkoły. [tłum. LW]
Article Details
Białecki K., Borowski J., Krzymiński A.H.: Marketing w handlu zagranicznym. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa1980.
Borden N.H.: The concept of marketing mix. Journal of Advertising Research, Vol. 4 No. June. 1964.
Ferrell O., Hartline M., Lucas G., Luck D.: Marketing Strategy. Dryden Press, Orlando 1998.
Kotler P., Keller K.L.: Marketing. Rebis, Poznań, 2012.
Kotler P., Keller K.L., Hassan S., Baalbaki I., Shamma H.: Marketing Management, Pearson Education, Harlow 2012.
Thomas M. J.: Podręcznik marketingu. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 1998.
Downloads
- Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Usługa żywieniowa w strategiach produktowych przedsiębiorstw , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Michał Roman, Łukasz Zgiep, Promocja jako część marketing-mixu i jej zastosowanie w działalności przedsiębiorstwa , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
- Krzysztof Nuszkiewicz, Przygotowanie i przeprowadzenie eksperymentu pedagogicznego zmierzającego do nauczania nowego zawodu technik rolnictwa ekologicznego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.