Działania marketingowe szkół Centrum Edukacji Rolniczej im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie

Main Article Content

Krzysztof Nuszkiewicz
Michał Roman

Abstrakt

W artykule przedstawiono działania marketingowe Szkół Centrum Edukacji Rolniczej im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. W tym zakresie zwrócono uwagę na promocję Szkoły. Dysponując wykwalifikowaną kadrą nauczycieli i nowoczesną bazą dydaktyczną, szkoła odniosła wiele sukcesów, które zostały opisane w artykule. Osoby rozpoczynające naukę w Szkołach w Golądkowie najczęściej wybierają kierunki techniczne, np. technik mechanizator rolnictwa, technik rolnik, technik agrobiznesu. Wybierając rodzaj szkoły i przyszłą pracę, mogą brać pod uwagę różne czynniki, w tym zainteresowania, stan zdrowia i kondycję fizyczną, wiedzę, umiejętności i predyspozycje osobowościowe, a także działania promocyjne władz i kadry szkoły. [tłum. LW]

Article Details

Jak cytować
Nuszkiewicz, K., & Roman, M. (2013). Działania marketingowe szkół Centrum Edukacji Rolniczej im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 588–597. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.110
Bibliografia

Białecki K., Borowski J., Krzymiński A.H.: Marketing w handlu zagranicznym. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa1980.

Borden N.H.: The concept of marketing mix. Journal of Advertising Research, Vol. 4 No. June. 1964.

Ferrell O., Hartline M., Lucas G., Luck D.: Marketing Strategy. Dryden Press, Orlando 1998.

Kotler P., Keller K.L.: Marketing. Rebis, Poznań, 2012.

Kotler P., Keller K.L., Hassan S., Baalbaki I., Shamma H.: Marketing Management, Pearson Education, Harlow 2012.

Thomas M. J.: Podręcznik marketingu. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 1998.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.