Main Article Content
Article Details
Czornik M., Promocja miasta, wyd. Akademii Ekonomicznej, Katowice 2005
Davis A., Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR, odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2005,
Florek M., Podstawy marketingu terytorialnego, wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006
Goban - Klas T., Public relations, czyli promocja reputacji, Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Business Pres, Warszawa 1997
Goban-Klas T.., Od 3M do 3R czyli od mediów masowych, marketingu manipulacji do relacji, rynku i rozmowy. W: Goban-Klas T. (red.), Komunikacja marketingowa - kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego?, Wyższa Szkoła Handlowa, Radom 2006
Iwankiewicz - Rak B., Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych, w: J. Olędzki, D. Tworzydło (red. naukowi), Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, PWN, Warszawa 2006
Jenkins H., Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2006
Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications Sp. z o.o.,Warszawa 2008
Knecht Z., Public relations w administracji publicznej, wyd. C.H. Beck, Warszawa 2006
Maćkowska R., Znaczenie kreowania wizerunku samorządu terytorialnego, w: E. Hope (red.), Public relations instytucji użyteczności publicznej, SPG, Gdańsk 2005
Markowski T., Zarządzanie rozwojem miast, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999
Sekuła A. Marketing terytorialny, w: Z. Strzelecki (red.), Gospodarka regionalna i lokalna, PWN, Warszawa 2008
Sekuła, A. Sekuła, Marketing terytorialny, w: Z. Strzelecki (red.), Gospodarka regionalna i lokalna, PWN, Warszawa 2008
Sikora R., Public relations jako forma komunikowania w gminie, [W]: Dobek-Ostrowska, Podstawy komunikowania społecznego, Astrum, Wrocław 2004
Stanowicka - Traczyk A., Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich, Oficyna wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Olsztyn 2008
Treadaway Ch., Smith M., Godzina dziennie z Facebook marketingiem, Helion, Gliwice 2010
Zacher, L. W., Transformacja społeczeństwa konsumpcyjnego- między techniką a kulturą, [w:], Kultura a rynek, S. Partycki (red.), Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2008
http://www.portalsamorzadowy.pl/komunikacja-spoleczna/kryzysowa-promocja-miastw-2013-roku,45534.html
http://nowymarketing.pl/a/768,polskie-miasta-w-social-media-badanie-sotrender
http://infosocialmedia.blogspot.com/2013/01/wykorzystanie-mediowspoecznosciowych-w.html
http://marketing-news.pl/message.php?art=36781 (dostęp, 02.03.2013)
Downloads
- Krzysztof Kluza, Wpływ banków publicznych na stabilność systemu finansowego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.