Main Article Content
Article Details
Czornik M., Promocja miasta, wyd. Akademii Ekonomicznej, Katowice 2005
Davis A., Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR, odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2005,
Florek M., Podstawy marketingu terytorialnego, wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006
Goban - Klas T., Public relations, czyli promocja reputacji, Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Business Pres, Warszawa 1997
Goban-Klas T.., Od 3M do 3R czyli od mediów masowych, marketingu manipulacji do relacji, rynku i rozmowy. W: Goban-Klas T. (red.), Komunikacja marketingowa - kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego?, Wyższa Szkoła Handlowa, Radom 2006
Iwankiewicz - Rak B., Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych, w: J. Olędzki, D. Tworzydło (red. naukowi), Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, PWN, Warszawa 2006
Jenkins H., Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2006
Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications Sp. z o.o.,Warszawa 2008
Knecht Z., Public relations w administracji publicznej, wyd. C.H. Beck, Warszawa 2006
Maćkowska R., Znaczenie kreowania wizerunku samorządu terytorialnego, w: E. Hope (red.), Public relations instytucji użyteczności publicznej, SPG, Gdańsk 2005
Markowski T., Zarządzanie rozwojem miast, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999
Sekuła A. Marketing terytorialny, w: Z. Strzelecki (red.), Gospodarka regionalna i lokalna, PWN, Warszawa 2008
Sekuła, A. Sekuła, Marketing terytorialny, w: Z. Strzelecki (red.), Gospodarka regionalna i lokalna, PWN, Warszawa 2008
Sikora R., Public relations jako forma komunikowania w gminie, [W]: Dobek-Ostrowska, Podstawy komunikowania społecznego, Astrum, Wrocław 2004
Stanowicka - Traczyk A., Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich, Oficyna wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Olsztyn 2008
Treadaway Ch., Smith M., Godzina dziennie z Facebook marketingiem, Helion, Gliwice 2010
Zacher, L. W., Transformacja społeczeństwa konsumpcyjnego- między techniką a kulturą, [w:], Kultura a rynek, S. Partycki (red.), Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2008
http://www.portalsamorzadowy.pl/komunikacja-spoleczna/kryzysowa-promocja-miastw-2013-roku,45534.html
http://nowymarketing.pl/a/768,polskie-miasta-w-social-media-badanie-sotrender
http://infosocialmedia.blogspot.com/2013/01/wykorzystanie-mediowspoecznosciowych-w.html
http://marketing-news.pl/message.php?art=36781 (dostęp, 02.03.2013)
Downloads
- Krzysztof Kluza, IMPACT OF PUBLIC BANKS ON STABILITY OF FINANCIAL SYSTEM , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.