Main Article Content
Article Details
Antonides G., van Raaij W.F.: Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001
Blackwell R.D., Miniard P.W., Engel J.F.: Consumer behavior, 9th edition. Harcourt College Publishers, 2001
Churchill G.A.: Badania marketingowe. Podstawy Metodologiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.
Eppler M. J.: Managing Information Quality, Springer, 2006 (Crossref)
Gąsior M.: Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Nr 25, Szczecin 2012
Hoyer W.D., MacInnis D.J.: Consumer behavior. Houghton Mifflin Company, 2004
Jachnis A., Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza "Branta", 1998
Kahn B. K., Strong D. M., Wang R. Y.: Information quality benchmarks: product and service performance. Communications of the ACM, volume 45, 2002 (Crossref)
Kotler P., Keller K.: Marketing management, 12th edition. Pearson Prentice Hall, 2006
Maison D., Noga-Bogomilski A. (red.): Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2007
Rudnicki L.: Zachowanie konsumentów na rynku, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000
Stanisz A.: Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem Statistica PL na przykładach z medycyny. Tom 3. Analizy wielowymiarowe, StatSoft, 2007
Tyszka T. (red): Psychologia Ekonomiczna. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004
Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2009r. (tablice), Główny Urząd Statystyczny, 2010, [dostęp 7.07.2010]
Downloads
- Katarzyna Brodzińska, Problem społecznej odpowiedzialności w rolnictwie , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.