Main Article Content
Article Details
Aaker D. A., Building strong brands, Simon & Schuster Ltd.2002
Dębski M.: Kreowanie silnej marki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009
Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001
Keller K. L.: Strategiczne zarządzanie marką, Wydawnictwo Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011
Kotler Ph.: Marketing, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o., Poznań 2005
Kotler Ph.: Marketing management: analysis, planning, implementation, and control, Prentice Hall, NJ cop. 1997, s. 426
Pilarczyk B., Mruk H. (red.): Kompendium wiedzy o marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007
Smyczek S.: Lojalność konsumentów na rynku: wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2001
Stankiewicz M. J.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa: budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji, Dom Organizatora, Toruń 2002
Szulce H., Janiszewska K.: Zarządzanie marką, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2012
Witek - Hajduk M. K.: Zarządzanie silną marką, Wydawnictwo Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.