Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne

Main Article Content

Grażyna Golik-Górecka


Słowa kluczowe : hybrydowe strategie marketingowe, trzy reguły strategii, strategie survivalowe, on i off-line strategie, identyfikacja i efekty realizacji strategii
Abstrakt
Na tle analizy bardzo istotnych wyników badań z Raportu Strategie marketingowe 2014 przedstawiono klasyfikację współczesnych strategii tak realnych i wirtualnych ujętych m.in. w rozszerzonej macierzy Ansoffa, czy też w proponowanych w postaci trzech obowiązujących reguł. Rozważania teoretyczne dały możliwość identyfikacji strategii w zaprezentowanym studium przypadku – przedsiębiorstwa X. Analiza studium przypadku firmy X pozwoliła dokonać próbnej diagnozy efektów realizacji strategii, dokonać analizy kluczowych wyników oraz wskazać możliwości rozwoju wirtualnych strategii, które wzmocnią pozycję konkurencyjną firmy.

Article Details

Jak cytować
Golik-Górecka, G. (2015). Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (14(63), 31–52. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2015.14.63.16
Bibliografia

Raport: Strategie marketingowe 2014, http://nowymarketing.pl/a/3620,tylko-polowa-polskichfirm-ze-strategia-raport-strategie-marketingowe-2014, data dostępu: 29.01.2015

M. Duczkowska-Piasecka[red], Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne, Difin, Warszawa, 2013.

M. Dziekoński. Trendy na dłuższą chwilę. Marketing w praktyce, nr 41, kwiecień 2011.

M. Dziekoński, Marketing 3.0, w E-marketing[red] J. Królewski, P.Sala, Wydawnictwo Naukowe, 2013.

Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed, Trzy reguły dla firm, które chcą być wybitne - HBR Polska, listopad 2013.

Ranking Rzeczpospolitej Lista 2000, Warszawa, 2014.

M. Reeves, C.Love, P. Tillmanns, Strategiczne podejście do strategii, HBRP, 2013.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.