Main Article Content
Article Details
Raport: Strategie marketingowe 2014, http://nowymarketing.pl/a/3620,tylko-polowa-polskichfirm-ze-strategia-raport-strategie-marketingowe-2014, data dostępu: 29.01.2015
M. Duczkowska-Piasecka[red], Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne, Difin, Warszawa, 2013.
M. Dziekoński. Trendy na dłuższą chwilę. Marketing w praktyce, nr 41, kwiecień 2011.
M. Dziekoński, Marketing 3.0, w E-marketing[red] J. Królewski, P.Sala, Wydawnictwo Naukowe, 2013.
Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed, Trzy reguły dla firm, które chcą być wybitne - HBR Polska, listopad 2013.
Ranking Rzeczpospolitej Lista 2000, Warszawa, 2014.
M. Reeves, C.Love, P. Tillmanns, Strategiczne podejście do strategii, HBRP, 2013.
Downloads
- Danuta Gonet, Julian Kalinowski, Konkurencyjność gospodarstwa wielkoobszarowego – studium przypadku , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Grażyna Golik-Górecka, Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.