Main Article Content
Article Details
Doyle P., Marketing wartości, Felberg SJA,Warszawa,2003,s.23
Duliniec A., Finansowanie przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa, 2007
Ganesan S.,(red): Handbook of Marketing and Finance, MPG Books Group, UK, 2012 (Crossref)
Kłosowska B., Tokarski A., Tokarski M., Chojnacka E.: Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006
Kotler Ph, K.L. Keller Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań, 2012
Krupski R., Niemczyk J.,.Stańczyk-Hugiet E, Koncepcje strategii organizacji, PWE, Warszawa,2009
Niemczyk J.: Strategie funkcjonalne, w R. Krupski, J. Niemczyk, E. Stańczyk - Hugiet, Koncepcje strategii organizacji, PWE, Warszawa, 2009
Pat LaPointe, Marketing By the Dashboard Light, Associadvertisers,2005, www. Marketing NPV.com
Rajzer M., "Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw", PWE, Warszawa 2001
Rappaport A. Creating Shareholder Value, Free Pres, New York, 1986
Rappaport A, Wartość dla akcjonariuszy - poradnik menedżera i inwestora, WIG Press, Warszawa, 1999
Reeves M., Love C., Tillmanns Ph., Strategiczne podejście do strategii, HBRP, Warszawa, luty 2013
Stańczyk-Hugiet E., Strategie ogólne i strategie domen organizacji, w R. Krupski, Niemczyk J., Stańczyk -Hugiet E., Koncepcje strategii organizacji, PWE, Warszawa, 2009
Sobotnik R., Wpływ strategii marketingowych na marżę netto marketingu, Warszawa, SGH, 2010, materiały konferencyjne
Downloads
- Monika Szafrańska, Czynniki determinujące zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku płatności bezgotówkowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Grażyna Golik-Górecka, Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.