Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej

Main Article Content

Grażyna Golik-Górecka


Słowa kluczowe : platformy strategii marketingowo- finansowej, macierz Sheta/Freizera, macierz opłacalności Marakon Associates, marketingowa marża netto, dekompozycja, kształtowanie wartości dla klienta i dla interesariuszy, dashboard marketing
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji powiązań między strategiami marketingowymi i finansowymi, które ujmuje platforma interfejsu między tymi dwoma obszarami czy też funkcjami przedsiębiorstw. Do tych obszarów można dodać dział IT, który dostarcza narzędzi wspomagających i automatyzujących monitorowanie i wdrażanie strategii np. dashboard marketing.

Article Details

Jak cytować
Golik-Górecka, G. (2013). Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 225–238. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1364
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.