Main Article Content
Article Details
Barczak B., Walas-Trębacz J.: Działalność innowacyjna sektora MSP - determinanty rozwoju. Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego 2005, nr 4.
Baruk J.: Zarządzanie wiedzą i innowacjami. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2006.
Czapski J.: Owoce i warzywa oraz ich przetwory. W: Żywność prozdrowotna - składniki i technologia (red. J, Czapski, D. Górecka). Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Poznań 2015.
Grębowiec M.: Znaczenie innowacji produktowych w rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie branży owocowo-warzywnej. Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego 2011, 11(26), nr 2. (Crossref)
Grzybowska B.: Innowacyjność przemysłu spożywczego - ujęcie regionalne. Wydawnictwo UWM, Olsztyn 2012.
Jeżewska-Zychowicz M.:, Uwarunkowania akceptacji konsumenckiej innowacyjnych produktów żywnościowych. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 2014, 6(97).
Kruczyńska D.: Nowe odmiany jabłoni. Wydawnictwo Hortpress, Warszawa 2008.
Lemanowicz M.: Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem branży spożywczej. Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2014, 16(6).
Oslo Manual: Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data. 3rd Edition. OECD and Eurostat 2005.
Szymańska A. I.: Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw produkcyjnych a preferencja konsumentów. Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2012(20). (Crossref)
Targosz R.: Promocja innowacyjnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych w sektorze przetwórstwa żywności. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2015.
Tylżanowski R.: Determinanty innowacyjności polskich przedsiębiorstw. W: Innowacyjność organizacji w strategii intelektualnego i zrównoważonego rozwoju (red. J. Wiśniewska, K. Janasz). Wydawnictwo Difin Warszawa. 2012.
www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/sektor-owocow-i-warzyw-rozwija-sie-wrytmie-convenience,138286.html, dostęp w dniu 18.06.2017 r.
Downloads
- Marcin Chrząścik, Kluczowe bariery komunikacyjne w zarządzaniu procesami produkcji reklam audiowizualnych w sektorze usług multimedia design , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Mariusz Grębowiec, Reklamy kontrowersyjne i ich wpływ na podejmowanie decyzji nabywczych przez konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Mariusz Grębowiec, Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Mariusz Grębowiec, Wspólna Polityka Rolna a zmiany w podejściu do jakości w przedsiębiorstwach sektora rolno-spożywczego w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 8(57) (2012)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.