Main Article Content
Article Details
Barczak B., Walas-Trębacz J.: Działalność innowacyjna sektora MSP - determinanty rozwoju. Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego 2005, nr 4.
Baruk J.: Zarządzanie wiedzą i innowacjami. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2006.
Czapski J.: Owoce i warzywa oraz ich przetwory. W: Żywność prozdrowotna - składniki i technologia (red. J, Czapski, D. Górecka). Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Poznań 2015.
Grębowiec M.: Znaczenie innowacji produktowych w rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie branży owocowo-warzywnej. Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego 2011, 11(26), nr 2. (Crossref)
Grzybowska B.: Innowacyjność przemysłu spożywczego - ujęcie regionalne. Wydawnictwo UWM, Olsztyn 2012.
Jeżewska-Zychowicz M.:, Uwarunkowania akceptacji konsumenckiej innowacyjnych produktów żywnościowych. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 2014, 6(97).
Kruczyńska D.: Nowe odmiany jabłoni. Wydawnictwo Hortpress, Warszawa 2008.
Lemanowicz M.: Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem branży spożywczej. Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2014, 16(6).
Oslo Manual: Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data. 3rd Edition. OECD and Eurostat 2005.
Szymańska A. I.: Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw produkcyjnych a preferencja konsumentów. Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2012(20). (Crossref)
Targosz R.: Promocja innowacyjnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych w sektorze przetwórstwa żywności. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2015.
Tylżanowski R.: Determinanty innowacyjności polskich przedsiębiorstw. W: Innowacyjność organizacji w strategii intelektualnego i zrównoważonego rozwoju (red. J. Wiśniewska, K. Janasz). Wydawnictwo Difin Warszawa. 2012.
www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/sektor-owocow-i-warzyw-rozwija-sie-wrytmie-convenience,138286.html, dostęp w dniu 18.06.2017 r.
Downloads
- Marcin Chrząścik, KEY COMMUNICATION BARRIERS IN MANAGING THE PRODUCTION PROCESSES OF AUDIOVISUAL ADVERTISING IN THE MULTIMEDIA DESIGN SERVICES SECTOR , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 20(69) (2018)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Mariusz Grębowiec, Contoversjonal advertisements and their influence undertalking by consumers purchaser’s decisions , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 3(52) (2010)
- Mariusz Grębowiec, THE ROLE OF BRAND IN THE PURCHASE DECISION MAKING OF DAIRY PRODUCTS FOR EXAMPLE YOGHURT MARKET , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
- Mariusz Grębowiec, Common politician rural but changes in approach for quality in enterprises of sectors nutritive rural in Poland , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 8(57) (2012)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.