Kluczowe bariery komunikacyjne w zarządzaniu procesami produkcji reklam audiowizualnych w sektorze usług multimedia design

Main Article Content

Marcin Chrząścik


Słowa kluczowe : komunikacja, zarządzanie procesami, reklama audiowizualna, multimedia design
Abstrakt
Studia przypadków wielu twórców projektów reklamowych oraz doświadczenie rynkowe autora pozwoliły postawić pewne hipotezy na temat istnienia barier w kooperacji pomiędzy zamawiającymi usługi reklamowe, a ich faktycznymi zleceniobiorcami. Istnieje też szereg legend rynkowych na temat konfliktów pomiędzy tymi graczami. W artykule przedstawiono zarówno teoretyczne ujęcie procesów komunikacyjnych zachodzących pomiędzy uczestnikami rynku oraz wyniki badań własnych.

Article Details

Jak cytować
Chrząścik, M. (2018). Kluczowe bariery komunikacyjne w zarządzaniu procesami produkcji reklam audiowizualnych w sektorze usług multimedia design. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (20(69), 37–47. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2018.20.69.27
Bibliografia

Bednarek J., Multimedia w kształceniu, PWN Warszawa 2012.

Brin J., Cyfrowe oświetlenie i rendering, Helion, Gliwice 2007.

Dabner D., Szkoła projektowania graficznego. Zasady, praktyka, nowe programy i technologie, Wydawnictwo Arkady, Warszawa 2012.

Dobek B. - Ostrowska, Podstawy komunikowania społecznego, ASTRUM, Wrocław 2004.

Fiske J., Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, ASTRUM, Kraków 2003.

Głogowski W., Komunikowanie interpersonalne, Studio EMKA, Warszawa 2006.

Jaworski R., Multimedia i grafika komputerowa, WSiP, Warszawa 2009.

Pisarek W., Wstęp do nauki o komunikowaniu, WAiP, Warszawa 2008.

Przelaskowski A., Techniki Multimedialne, Warszawa 2011.

Tkaczyk R., Multimedia i grafika komputerowa. Podstawowe pojęcia z grafiki komputerowej, Centrum Kształcenia Ustawicznego, Koszalin 2010.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.