Main Article Content
Article Details
Bednarek J., Multimedia w kształceniu, PWN Warszawa 2012.
Brin J., Cyfrowe oświetlenie i rendering, Helion, Gliwice 2007.
Dabner D., Szkoła projektowania graficznego. Zasady, praktyka, nowe programy i technologie, Wydawnictwo Arkady, Warszawa 2012.
Dobek B. - Ostrowska, Podstawy komunikowania społecznego, ASTRUM, Wrocław 2004.
Fiske J., Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, ASTRUM, Kraków 2003.
Głogowski W., Komunikowanie interpersonalne, Studio EMKA, Warszawa 2006.
Jaworski R., Multimedia i grafika komputerowa, WSiP, Warszawa 2009.
Pisarek W., Wstęp do nauki o komunikowaniu, WAiP, Warszawa 2008.
Przelaskowski A., Techniki Multimedialne, Warszawa 2011.
Tkaczyk R., Multimedia i grafika komputerowa. Podstawowe pojęcia z grafiki komputerowej, Centrum Kształcenia Ustawicznego, Koszalin 2010.
Downloads
- Robert Nowacki, Percepcja reklamy artykułów żywnościowych i jej znaczenie w procesach decyzyjnych konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.