Kluczowe bariery komunikacyjne w zarządzaniu procesami produkcji reklam audiowizualnych w sektorze usług multimedia design
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
komunikacja, zarządzanie procesami, reklama audiowizualna, multimedia design
Abstrakt
Studia przypadków wielu twórców projektów reklamowych oraz doświadczenie rynkowe autora pozwoliły postawić pewne hipotezy na temat istnienia barier w kooperacji pomiędzy zamawiającymi usługi reklamowe, a ich faktycznymi zleceniobiorcami. Istnieje też szereg legend rynkowych na temat konfliktów pomiędzy tymi graczami. W artykule przedstawiono zarówno teoretyczne ujęcie procesów komunikacyjnych zachodzących pomiędzy uczestnikami rynku oraz wyniki badań własnych.
Article Details
Jak cytować
Chrząścik, M. (2018). Kluczowe bariery komunikacyjne w zarządzaniu procesami produkcji reklam audiowizualnych w sektorze usług multimedia design. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (20(69), 37–47. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2018.20.69.27
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Robert Nowacki, Percepcja reklamy artykułów żywnościowych i jej znaczenie w procesach decyzyjnych konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.