Main Article Content
Article Details
Bachnik K.: Audyt marketingowy w małych i średnich przedsiębiorstwach [in:] Audyt biznesowy w działalności małych i średnich przedsiębiorstw, ed. A. Skowronek-Mielczarek, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2018, pp. 109-138.
Baruk B.: Nowoczesna strategia marketingowa. Aspekty strukturalne i procesowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
Bennett P. D.: Marketing, McGraw-Hill Book Company, New York 1988.
Berkowitz E. N., Flexner W. A.: The Marketing Audit: A Tool for Health Service Organizations, "Health Care Management Review" 3/1978, pp. 51-57. (Crossref)
Buzzell R. D.: Marketing productivity, Ohio State University, Columbus 1958, https://etd.ohiolink.edu/!etd.send_file?accession=osu1486464627808243&disposition=inline
Capella L. M., Sekely W. S.: The Marketing Audit: methods, Problems and Perspectives, "Akron Business and Economic Review" nr 3/1978, vol. 9, s. 37-41.
Haas R. W.: Industrial marketing management, PWS-Kent Publishing Company, Boston 1986.
Hutt M. D., Speh T. W.: Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997.
Lurin E. S.: Audit Determines the Weak Link in Marketing Chain, "Marketing News" 20/1986, pp. 35-37.
Kling N.D.: The Marketing Audit: An Extension of the Marketing Control Process, "Managerial Finance" 1/1985, vol. 11, pp. 23-26. (Crossref)
Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994.
Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
Kowal W.: Audyt marketingowy jako narzędzie kontroli marketingowej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw, "Nauki o zarządzaniu. Management sciences" 9/2011, pp. 107-130.
Kowal W.: System kontroli marketingowej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw, "Marketing i Rynek" 3/2013, pp. 17-24.
Lipnická D., Ďaďo J.: Marketing Audit and Factors Influencing Its Use in Practice of Companies (From an Expert Point of View), "Journal of Competitiveness" 4/2013 vol. 5, pp. 26-42. (Crossref)
McDonald M., Wilson H.: Plany marketingowe, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012.
McGlinchey D.: Doing your own Marketing Audit, "Marketing Computers" 16/1996, pp. 26-28.
Meffert H.: Marketing. Grundlagen der Abzatzpolitik, Gabler, Wiesbaden 1986.
Mokwa M.: The strategic marketing audit: An adoption / utilization perspective, "Journal of Business Strategy" 4/1986, vol. 6, pp. 88-95. (Crossref)
Mruk H.: Kontrola marketingowa [in:] Mruk H., Pilarczyk B., Sojkin B., Szulce H., Podstawy marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 1999.
Naylor J., Wood A.: Practical Marketing Audits: A Guide to Increased Profitability, John Wiley & Sons, New York 1978.
Payne A.: Marketing usług, PWE, Warszawa 1997.
Sheth J. N., Sisodia R. S.: Marketing productivity. Issues and analysis, "Journal of Business Research" 55/2002, pp. 349-362, http://rajsisodia.com/raj/wp-content/uploads/2012/07/Marketing- Productivity-Issues-and-Analysis.pdf (14.12.2017). (Crossref)
Serbănică D., Radulescu V., Cruceru A.F.: The Role of Marketing Audit in Evaluation Sustainable Marketing Performance in Romanian Organizations, "Amfiteatru Economic" 17(40)/2015, pp. 1011-1021.
Yaegel T.: FIERRA Spawns Need for New Marketing Strategies, "Bankers Magazine" 173(5)/1990, pp. 78-82.
Taghian M., Shaw R.N.: The Marketing Audit and Business Performance: An Empirical Study of Large Australian Companies, Australia and New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) Proceedings 2002, pp. 3151- 3157; https://www.researchgate.net/publication/237428376_The_Marketing_Audit_and_Business_Performance_An_Empirical_Study_of_Large_Australian_Companies (20.10.2018).
Downloads
- Joanna Błach, Monika Wieczorek-Kosmala, Przesłanki działań odpowiedzialnych społecznie w kontekście czynników kreacji wartości przedsiębiorstwa: wyniki badań , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 22(71) (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Piotr Hadrian, Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.