Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
audyt marketingowy, strategia marketingowa, strategiczna kontrola marketingu
Abstrakt
Ocena możliwości wykorzystania audytu marketingowego pozwala postrzegać go jako sposób weryfikacji decyzji strategicznych w obszarze marketingu. Celem podjętych rozważań jest refleksja nad zakresem przedmiotowym audytu strategii marketingowej przedsiębiorstwa, w zależności od przyjętego rozumienia pojęcia „strategia marketingowa”. Rozważania przeprowadzono w oparciu o prezentowane w literaturze propozycje definiujące to pojęcie, zmierzając do ustalenia najbardziej właściwego – zgodnie z przyjętym rozumieniem – zakresu zagadnień podlegających badaniu w ramach audytu.
Article Details
Jak cytować
Hadrian, P. (2013). Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 196–208. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1410
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Lilianna Jabłońska, Dawid Olewnicki, Magdalena Ragan, Zachowania konsumenckie na warszawskim rynku kwiatów ciętych i doniczkowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Piotr Hadrian, Praktyczne uwarunkowania implementacji strategicznej kontroli marketingu w formie audytu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 22(71) (2019)