Main Article Content
Article Details
Altkorn J. (red.): Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 1993.
Cravens D.W.: Strategic marketing. Irwin, New York 1991.
Dryl W.: Audyt marketingowy. CeDeWu, Warszawa 2010.
Hadrian P.: Zmiany zakresu znaczeniowego pojęcia audyt marketingowy [w:] Innowacje w Marketingu. Młodzi o Marketingu III. Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Gdański, Sopot 2005.
Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Principles of marketing. Prentice Hall Europe, London 1999.
Kotler Ph., Gregor W., Rodgers W.: The marketing audit comes of age. "Sloan Management Review", Winter 1977.
Kotler Ph., Keller K.L.: Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2012.
Kotler Ph.: Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Kotler Ph.: Marketing Management. Analysis, Planning, Implementation and Control. Englewood Cliffs, Prentice-Hall,, New York 1976.
Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
Kotler Ph.: Marketing. Rebis, Poznań 2005.
Kowal W.: Funkcjonowanie kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach. "Marketing i Rynek", 12/2003.
Kowal W.: Kontrola skuteczności marketingowej - problem zmienności interpretacji i pomiaru. Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu, Wrocław 2010.
Kreikebaum H.: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 1997.
Krupski R. (red.): Zarządzanie strategiczne. Koncepcje i metody. Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 1998.
Lambin J-J.: Strategiczne zarządzanie marketingowe. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2001.
McDonald M.H.B.: Marketing Plans: haw to prepare them; how to use them. ButterworthHeinemann, Oxford 1989.
Mokwa M.: The strategic marketing audit: An adoption / utilization perspective. "Journal of Business Strategy", vol. 6, Spring 1986. (Crossref)
Niestrój R.: Przedmiot i podstawowe opcje strategii marketingowej. Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, Kraków 1993, No. 411.
Niestrój R.: Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 1996.
Obłój K.: Strategia organizacji. PWE, Warszawa 1998.
Oxenfeldt A.: Executive Action in Marketing, Wadsworth Publishing, Belmont, California 1966.
Penc-Pietrzak I.: Strategiczne zarządzanie marketingiem. Wyd. Key Text, Warszawa 1999.
Piercy N.: Market - Led Strategic Change. Butterworth- Heinemann, Oxford 1983.
Piercy N.: Marketing. Strategiczna reorientacja firmy. Felberg SJA, Warszawa 2003.
Pierścionek Z.: Strategie rozwoju firmy, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 1996.
Prymon M.: Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu. Ekspert, Wrocław 1999.
Rawski M.: Próba interpretacji pojęcia "strategia marketingowa". "Przegląd Organizacji", 3/2003.
Rawski M.: Próba interpretacji pojęcia strategia marketingowa (w warunkach orientacji marketingowej). Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, Kraków 2002, No. 581. (Crossref)
Rutkowski I.: Strategie marketingowe - sposoby interpretacji. "Marketing i Rynek", 9/1995.
Shuchman A.: The marketing audit: Its nature, purposes and problems [w:] Oxenfeldt A., Crisp R.D. (red.): Analyzing and Improving Marketing Performance, "Marketing Audits" In Theory and Practice. American Management Associations, Report No. 32, New York 1959.
Stabryła A.: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2000.
Stoner J.A.F., Wankel C.: Kierowanie. PWE, Warszawa 1992.
Strzyżewska M., Rószkiewicz M., Analizy marketingowe. DIFIN, Warszawa 2002.
Tvede L., Ohnemus P.: Marketing strategies for the New Economy. Jon Wiley & Sons Ltd, Chichester 2001.
Vardarajan P.R., Clark T.: Delineating the Scope of Corporate, Business and Marketing Strategy. "Journal of Business Research", 1994, October-November. (Crossref)
Webster C.: What kind of market culture exists in your service firm? An audit. "Journal of Services Marketing", vol. 6, Spring 1992. (Crossref)
Wilson A.: The marketing audit handbook. Tools, techniques & checklists to exploit your marketing resources. Kogan Page, London 2002.
Wilson M.: The Management of Marketing. Gowe Publishing, Westmead 1980.
Żabiński L.: Kategoria ogólna strategii marketingowej przedsiębiorstwa i jej ewolucja [w:] Kramer T. (red.): Problemy współczesnego marketingu. Wyższa Szkoła Zarządzania i Języków Obcych w Katowicach, Katowice 1998.
Downloads
- Lilianna Jabłońska, Dawid Olewnicki, Magdalena Ragan, Zachowania konsumenckie na warszawskim rynku kwiatów ciętych i doniczkowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Piotr Hadrian, Praktyczne uwarunkowania implementacji strategicznej kontroli marketingu w formie audytu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 22(71) (2019)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.