Main Article Content
Article Details
A. Węglarz, Pan Kowalski i reklama kontrowersyjna. Brief, nr. 10(61), 2004, s.54.
A.E. Kubiak, New Age - zjawisko kultury nowoczesnej. Kraków 1995, s. 312.
D. Bernstein, Billboard - reklama otwartej przestrzeni. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, s. 23.
D. Doliński, Psychologia reklamy. Wydawnictwo Aida, Wrocław, 1998.
E.Bromska, Pociąg do agresji w reklamie. "Marketing przy kawie", nr 84, 2005.
Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk, 2001.
J.Szlak, Moc szczerych intencji. "Marketing przy kawie ", nr 155, 2007.
J.W. Wiktor, Promocja. System komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Wydawnictwo PWN, Warszawa 2001, s. 79-80.
M. Bednarko, P. Stempniak, Telewizja uwolniona. Marketing w praktyce, nr. 6, 2006, s. 59. (Crossref)
M. Gembarowski, Nowoczesne formy reklamy. Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, 2007, s. 54.
M. Grabowska, Wywiad w badaniach zjawisk trudnych. Warszawa 1989, s.141-136.
M. Holbrook, R. Westwood, The role of emotion in advertising revisited: Testing a typology of emotional responses. Lexington Books, 1989.
M. Pinto, S. Priest, Guilt appeals in advertising. An exploratory study. Psychological Reports, 1991. (Crossref)
Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wydawnictwo Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 546.
R. Kłeczek, W. Kowal, P. Waniowski, J. Woźniczka, Marketing-jak to się robi. Wydawnictwo Ossolineum, Wrocław 1992.
R. Nowacki, Reklama. Wydawnictwo Difin, Warszawa 2005, s. 237.
R. Walczak, Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym. Orzecznictwo. Wydawnictwo Luris, Warszawa - Poznań, 2001.
W. Budzyńki, Reklama. Techniki skutecznej perswazji. Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2005.
Downloads
- Mariusz Grębowiec, Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Mariusz Grębowiec, Rola współczesnych innowacji sektora owoców i warzyw w procesie postrzegania i podejmowania decyzji nabywczych przez konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
- Mariusz Grębowiec, Wspólna Polityka Rolna a zmiany w podejściu do jakości w przedsiębiorstwach sektora rolno-spożywczego w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 8(57) (2012)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.