Main Article Content
Article Details
Andrzejewski J. Mleczna półka. Poradnik Handlowca, 2010.
Budżety gospodarstw domowych w 2009 r. GU.S Warszawa 2010.
Chudzian J. Preferencje konsumenckie na rynku produktów mleczarskich. Wydanie konferencyjne: Konsument - Przedsiębiorstwo - Rynek. Wyd. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Olsztyn: 2009.
Cialdini R. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. GWP. Gdańsk: 2004.
Firlej K. Wpływ otoczenia zewnętrznego na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu spożywczego - wyniki analizy scenariuszowej. W: I. Szczepaniak (red.) Wybrane aspekty konkurencyjności polskich producentów żywności. Raport nr 110. Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy. Warszawa: 2008, s. 75-100.
Górska-Warsewicz H. Świadomość marki jako element jej kapitału na rynku produktów mleczarskich w Polsce. W: K. Gutkowska, L. Narojek (red.). Konsument żywności i jego zachowania w warunkach polskiego członkowstwa w Unii Europejskiej. Wyd. SGGW. Warszawa: 2005, s. 207-214.
Klonowska-Matynia M., Radlińska K. Znaczenie cech jakościowych opakowania dla nabywców w procesie zakupu na przykładzie produktów mleczarskich, Roczniki Naukowe SERiA, 2007, 9(4), s. 81-85.
Popielarska A., Żelazna K. Wpływ dochodów na zachowania konsumentów na rynku mleka. W: K. Gutkowska, L. Narojek (red.). Konsument żywności i jego zachowania w warunkach polskiego członkowstwa w Unii Europejskiej. Wyd. SGGW. Warszawa: 2005, s. 336-340.
Stych-Winiarek J. Rynek mleka w latach 2009-2010. Warszawa: Biuletyn Informacyjny Agencji Rynku Rolnego, 8/230, 26-36.
Szwacka-Salmonowicz J. Zmiany zachowań nabywców jako determinanta kształtowania strategii segmentacyjnych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce. Wyd. SGGW. Warszawa: 2003.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.