Main Article Content
Article Details
Brunner-Sperdin A., Peters M., Strobl A., It is all about emotional state: Managing tourists' experiences, International Journal of Hospitality Management 31/2012 (Crossref)
Chang S., Gong Y., Shum C., Promoting innovation in hospitality companies through human resources management practices, International Journal of Hospitality Management 30/2011 (Crossref)
Dawidowski A., Jaki jest polski rynek SPA? Hotelarz 12/2012
Pabian A., Pabian B., Marketing dotyku na usługach hotelarstwa, Hotelarz 1/2011
Pabian A., Marketing sensoryczny, Marketing i Rynek 1/2011
Gołembski G. (red.), Kompendium wiedzy o turystyce, WN PWN, Warszawa 2009
Hui M.K., Bateson J.E.G., Perceived control and the effects of crowding and consumer choice on the service experience. Journal of Consumer Research 18(2)/1991 (Crossref)
Industry Stats. The U.S. Spa Industry - Fast Facts. International SPA Association, http://www.experienceispa.com/media/facts-stats/, 10.06.2013
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów, Performance Research Associates, Oficyna Ekonomiczna, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2006
Jakubiak I., Eko-moda w SPA, http://www.e-hotelarz.pl/mht/?p=2693, 25.10.2012
Kaleta A., Hotelarstwo Spa i Wellness jako rozwojowy produkt przemysłu czasu wolnego - wybrane aspekty, Zarządzanie i Finanse, Zeszyty Naukowe 1/2, Wydział Zarządzania UG, Gdańsk 2012, http://zif.wzr.pl/pim/2012_1_2_31.pdf,10.06.2013
Kasperczak P., Hotele stawiają na SPA i rekreację, Rynek Turystyczny 8/2005
Kłossowska A., Mężczyzna w SPA, Hotelarz 10/2009
Maciszewska B., Rola obiektów hotelarskich w rozwoju społeczno-gospodarczym regionu [w:] A. Rapacz (red.nauk) Gospodarka turystyczna w regionie: wybrane zagadnienia jej funkcjonowania, Wyd. AD REM Jelenia Góra, Uniwersytet Ekonomiczny, Wrocław 2009
Marciszewska B., Indywidualne doświadczenia turysty a ekonomia, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Nr 2 (1202), Gospodarka a środowisko, Wrocław 2008
Nowak P.F., Nowa misja SPA - kształtowanie postaw klientów, Hotelarz 4/2009
Olszewski K., Ekskluzywnie w SPA czyli królewskie zabiegi z rubinem w tle, Hotelarz 3/2010
Olszewski K., SPA trendy: czas hammanu i facebooka, Hotelarz 5/2010
Piasta J., Hotelarstwo w Polsce 2011. SPA w hotelach: trendy i RevPACH, Instytut Hotelarstwa, Warszawa http://www.instytuthotelarstwa.pl/pl/raporty_ih/spa_w_hotelach_trendywskazniki_2011 10.06.2013
Sallmann N., Megatrend Wellness & Spa dla rynku usług wolnego czasu i hotelarstwa w XXI wieku; Wydawnictwo PAG, Kraków 2010
Sallmann N., Planowanie obszarów SPA w hotelach, Hotelarz 02/2007
Skowronek I., Atmosferyka w kształtowaniu pro wizerunkowych postaw klienta, Marketing i Rynek 3/2011
Szubstarski R., Marka SPA, Hotelarz 7/2009
Tajeddini K., Effect of customer orientation and entrepreneurial orientation on innovativeness: Evidence from the hotel industry in Switzerland, Tourism Management 31/2010 (Crossref)
Wojdakowski P., Dróżdż R., Oferta rekreacyjno-zdrowotna i spa a klient usług hotelarskich na przykładzie województwa pomorskiego, Rocznik Naukowy, AWFiS Gdańsk. - T. 18, s.8187, 2008.
Downloads
- Agnieszka Baruk, Anna Iwanicka, Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.