Reklama skierowana do dzieci – między efektywnością a etyką działań marketingowych
Main Article Content
Abstrakt
Article Details
Jak cytować
Gotwald, B., & Gregor, B. (2013). Reklama skierowana do dzieci – między efektywnością a etyką działań marketingowych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 747–754. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1316
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Katarína Kleinová, Ľudmila Nagyová, Petra Waldnerová, CONSUMER BEHAVIOUR ON THE WINE MARKET IN NITRA REGION , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Market Intelligence – ujęcie konceptualne , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.