Main Article Content
Article Details
Arline K.: What is Market Intelligence? Business News Daily, http://www.businessnewsdaily.com, data dostępu: l0.02.2015
Callingham M.: Market Intelligence, Kogan Page Ltd, London 2004
Crowley E.: Market intelligence versus marketing research, Quirk's. Marketing Research Review 12/2004
Domański T., Kowalski P.: Marketing dla menedżerów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódż 1998
Hedin H., Hivensalo I., Vaarnas M.: The Handbook of Market Intelligence, John Willey & Sons Ltd, Chichester 2011 (Crossref)
Kędzior Z. [red.], Badania rynku, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005
Koźmiński A. K.: Zarządzanie w warunkach niepewności, Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2004
Martyniak Z.: Metody organizowania procesów pracy, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996
Mruk H. [red.]: Analiza rynku, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003
Mynarski S.: Przesłanki badań rynkowych i marketingowych, Marketing i Rynek 12/1998
Pham K.: International Market Research versus International Market Intelligence, http://internationalmarketintelligence.com, data dostępu: 10.06.2015
Probst G., Raub S., Romhardt K.: Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna Kraków 2002
Sosnowski J.: Systemy elektroniczne w marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 1999
Weber J., Spitzner J., Staffels M.: Erfolgreich steuern mit Market Intelligence. Marktentscheidungen fundiert treffen, Wiley-VC Verlag, Weinheim 2008
Downloads
- Wojciech Grzegorczyk, Problemy pomiaru rezultatów działań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Beata Gotwald, Bogdan Gregor, Reklama skierowana do dzieci – między efektywnością a etyką działań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.