Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
marka, komercjalizacja, nowy produkt, akceptacja
Abstrakt
Zarządzanie marką jest dla menedżerów produktu istotnym wyzwaniem. Artykuł prezentuje rolę marki w zachowaniach nabywców, uwarunkowania procesu komercjalizacji oraz miejsce marki w tym procesie, wskazując na jej istotne znaczenie. Marka staje się coraz ważniejszym atrybutem przy dokonywaniu zakupu przez klientów. Stąd też odgrywa ona coraz większą rolę w procesie komercjalizacji innowacji. W związku z tym należy rozpatrywać ją zarówno w aspekcie strategicznym, jak i taktycznym podczas wprowadzania nowego produktu na rynek. Pomocny w tym względzie jest wybór marki opartej na dwóch wymiarach: typie nowości oraz orientacji rynkowej.
Article Details
Jak cytować
Kruk, M. (2013). Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 422–431. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1313
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Dagmara Stangierska, Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.