Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
usługi gastronomiczne, otoczenie fizyczne usługi, wizerunek
Abstrakt
Otoczenie fizyczne usługi może stanowić narzędzie umożliwiające identyfikację i wyróżnienie lokalu gastronomicznego. Obecnie klienci oczekują od przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne nie tylko żywności o korzystnym stosunku ceny do jakości, ale również dodatkowych elementów rozszerzających usługę, które wprowadzą unikatową wartość. Świadome wykorzystanie narzędzi marketingowych między innymi w zakresie zarządzania otoczeniem fizycznym usługi umożliwia wykreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. W poniższym opracowaniu zaprezentowano charakterystykę otoczenia fizycznego sieci restauracji wykonaną w oparciu o obserwację uczestniczącą oraz wyniki badań konsumenckich na temat percepcji otoczenia fizycznego oraz wizerunku sieci restauracji casual dining. Zauważono zależność pomiędzy postrzeganymi elementami otoczenia fizycznego usługi a wizerunkiem omawianej sieci gastronomicznej
Article Details
Jak cytować
Stangierska, D. (2013). Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 662–671. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1315
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Dawid Olewnicki, Ewa Sabała, Dagmara Stangierska, Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej oraz analiza strategiczna działań grup producentów owoców i warzyw w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 25 (74) (2021)