Main Article Content
Article Details
Cook S.: Under the Influence: A New Perspective on Social Marketing, Wyd. skyword.com, London 2015.
https://consumer.huawei.com/pl/press/news/2018/kuba-wojewodzki-teamhuawei/ (13.08.2018)
https://nowymarketing.pl/a/8830,8-nietypowych-taktyk-na-wypromowanie-tresci-w-social-media (12.04.2018)
https://sjp.pwn.pl/ciekawostki/haslo/influencer;6368873.html (18.05.2018)
https://www.danielwellington.com (12.08.2018)
https://www.instagram.com/explore/tags/nakdfashion/ (15.08.2018)
https://www.instagram.com/explore/tags/nakdxpolska/ (15.08.2018)
https://www.na-kd.com/en/about (14.08.2018)
https://www.na-kd.com/en/about (14.08.2018)
https://www.postronienatury.pl/co-w-tym-roku (13.08.2018)
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/talentmedia-i-lifetube-zintegruja-technologie-i-produkcjepozostana- osobnymi-markami (20.03.2019)
https://zarabiajnaturystyce.pl (10.03.2019)
Kaczorowska-Spychalska D.: Blogi w procesie komunikacji marketingowej, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016.
Kaznowski D.: Social media - społeczny wymiar Internetu. [w:] E-marketing. Współczesne trendy, Red. naukowa J. Królewski. P.Sala, Wyd. PWN, Warszawa 2013.
Kirkpatrick D.: Efekt Facebooka, Wyd. Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
Stopczyńska K.: Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu relacji z klientami pokolenia Y, Studia Oeconomica Posnaniensia, 2018,vol.6, nr 5. (Crossref)
Stopczyński B.: Facebook w komunikacji marketingowej - użyteczność dla firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, T.XV, Zeszyt 7, Część III/2014.
The rise of influencer marketing. https://influencermarketinghub.com/the-rise-of-influencermarketing (2.03.2019)
Wicińska K.: Media społecznościowe jako narzędzie rozwijające działania marketingowe przedsiębiorstw, Czasopismo Rynek - Społeczeństwo - Kultura, Nr 3(24) 2017.
Wilusz R.: Influencer Marketing potężny ponad miarę, Marketing (r)Evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2017.
Downloads
- Agnieszka Cyburt, Agnieszka Gałecka, Metoda wskaźnikowa w ocenie płynności finansowej jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gmin województwa lubelskiego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Jaska, Determinanty skutecznej reklamy medialnej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.