Main Article Content
Article Details
Cook S.: Under the Influence: A New Perspective on Social Marketing, Wyd. skyword.com, London 2015.
https://consumer.huawei.com/pl/press/news/2018/kuba-wojewodzki-teamhuawei/ (13.08.2018)
https://nowymarketing.pl/a/8830,8-nietypowych-taktyk-na-wypromowanie-tresci-w-social-media (12.04.2018)
https://sjp.pwn.pl/ciekawostki/haslo/influencer;6368873.html (18.05.2018)
https://www.danielwellington.com (12.08.2018)
https://www.instagram.com/explore/tags/nakdfashion/ (15.08.2018)
https://www.instagram.com/explore/tags/nakdxpolska/ (15.08.2018)
https://www.na-kd.com/en/about (14.08.2018)
https://www.na-kd.com/en/about (14.08.2018)
https://www.postronienatury.pl/co-w-tym-roku (13.08.2018)
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/talentmedia-i-lifetube-zintegruja-technologie-i-produkcjepozostana- osobnymi-markami (20.03.2019)
https://zarabiajnaturystyce.pl (10.03.2019)
Kaczorowska-Spychalska D.: Blogi w procesie komunikacji marketingowej, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016.
Kaznowski D.: Social media - społeczny wymiar Internetu. [w:] E-marketing. Współczesne trendy, Red. naukowa J. Królewski. P.Sala, Wyd. PWN, Warszawa 2013.
Kirkpatrick D.: Efekt Facebooka, Wyd. Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
Stopczyńska K.: Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu relacji z klientami pokolenia Y, Studia Oeconomica Posnaniensia, 2018,vol.6, nr 5. (Crossref)
Stopczyński B.: Facebook w komunikacji marketingowej - użyteczność dla firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, T.XV, Zeszyt 7, Część III/2014.
The rise of influencer marketing. https://influencermarketinghub.com/the-rise-of-influencermarketing (2.03.2019)
Wicińska K.: Media społecznościowe jako narzędzie rozwijające działania marketingowe przedsiębiorstw, Czasopismo Rynek - Społeczeństwo - Kultura, Nr 3(24) 2017.
Wilusz R.: Influencer Marketing potężny ponad miarę, Marketing (r)Evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2017.
Downloads
- Agnieszka Cyburt, Agnieszka Gałecka, INDEX METHOD IN ESTIMATION OF LOCAL GOVERNMENT UNITS’ FINANCIAL LIQUIDITY ON THE EXAMPLE OF COMMUNES IN LUBELSKIE PROVINCE , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 21(70) (2019)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Ewa Jaska, THE DETERMINANTS OF EFFECTIVE MEDIA ADVERTISING , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.