OFFER OF PRIVATE BANKING OF KEY BANKS IN POLAND - STATE AND PERSPECTIVES
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
affluence, private banking, wealth management, HNWI group
Abstrakt
The aim of the research was to identify and assess the changes of private banking in Poland. The research determined among others that the financial products with the lowest risk are currently the most popular among private banking clients of the surveyed banks. It was also determined that the most popular service in the next 2 years will probably be investment advice. Non-banking services such as legal and tax consultancy, educational consulting or concierge services will be an addition to the private banking in Poland.
Article Details
Jak cytować
Juszczyk, S., & Gancewski, K. (2019). OFFER OF PRIVATE BANKING OF KEY BANKS IN POLAND - STATE AND PERSPECTIVES. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (21(70), 68–79. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2019.21.70.6
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Marek Dylewski, Beata Filipiak, Wpływ środków UE dedykowanych małym i średnim przedsiębiorstwom na wielkość akcji kredytowej w sektorze bankowym , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Sławomir Juszczyk, Wioleta Bartosiak, Juliusz Juszczyk, Robert Konieczny, Bartosz Palimonka, Zakres i skutki finansowe wprowadzenia MSSF 9 w banku komercyjnym , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 29(78) (2023)
- Sławomir Juszczyk, Wioleta Bartosiak, Bartosz Kublik, Łukasz Mleczko, Czynniki makroekonomiczne jako narzędzia zwiększania lub zmniejszania kredytów dla agrobiznesu w sytuacjach kryzysowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 28(77) (2022)
- Sławomir Juszczyk, NOTOWANIA AKCJI WYBRANYCH BANKÓW KOMERCYJNYCH I SPÓŁEK USŁUG FINANSOWYCH W POLSCE , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.