Main Article Content
Article Details
Frankowski Z. 2000: Marketing w zarządzaniu gminą [w:] Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego. Seria: Region - polityka - promocja. Wyd. Wyższej Szkoły Humanistycznej, Ciechanów.
Hausner J. (red.) 1999: Komunikacja i partycypacja społeczna. MSAP, Kraków.
Kozyra G., 2005: Europejski program zarządzania ludźmi w urzędzie miasta, Gazeta Prawna, nr. 58.
Olsztyńska A. 2005: Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie. Koncepcja i narzędzia wspomagające integrację działań wewnętrznych organizacji. Poznań.
Pakoński K., 2003: Zarządzanie finansowe i strategiczne. FRDL, Warszawa.
Prokop P. 2003: Zarządzanie jakością w administracji, Biuletyn Jakości nr 3/4.
Rafalat A.: Rola strategii i rozwoju kadr w administracji publicznej, Biuletyn Urzędnika.
Rumpel P., Siwek T., 2006: Marketing terytorialny a kreowanie regionów: przykład czeski. Przegląd Geograficzny nr 78 (2).
Siemiński W. 1997: Relacje organów i urzędu gminy z lokalnymi środowiskami opiniotwórczymi w ujęciu marketingowym. Człowiek i Środowisko nr 21 (2).
Sprawozdanie z działalności samorządu miasta Poznania w latach 2002-2006. www.poznań.pl
Stelmach W. 2004: Oceny społeczne administracji państwowej i samorządów, "Zarządzanie zasobami ludzkimi" nr 2.
Szromnik A. 2007: Marketing terytorialny - miasto i region na rynku. Wyd. Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Zaleski J. (red.) 2000: Efektywne metody zarządzania w administracji publicznej, ISP, Warszawa.
Zawicki M., Mazur S., Bober J. (red.) 2004: Zarządzanie w samorządzie terytorialnym. Najlepsze praktyki. MSAP, Kraków.
Downloads
- Katarzyna Gralak, Financial instruments for revitalization projects on local level , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 4(53) (2010)
- Katarzyna Gralak, BIOECONOMY AS AN AREA OF REGIONAL SMART SPECIALIZATION , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 14(63) (2015)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.