Main Article Content
Article Details
Frankowski Z. 2000: Marketing w zarządzaniu gminą [w:] Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego. Seria: Region - polityka - promocja. Wyd. Wyższej Szkoły Humanistycznej, Ciechanów.
Hausner J. (red.) 1999: Komunikacja i partycypacja społeczna. MSAP, Kraków.
Kozyra G., 2005: Europejski program zarządzania ludźmi w urzędzie miasta, Gazeta Prawna, nr. 58.
Olsztyńska A. 2005: Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie. Koncepcja i narzędzia wspomagające integrację działań wewnętrznych organizacji. Poznań.
Pakoński K., 2003: Zarządzanie finansowe i strategiczne. FRDL, Warszawa.
Prokop P. 2003: Zarządzanie jakością w administracji, Biuletyn Jakości nr 3/4.
Rafalat A.: Rola strategii i rozwoju kadr w administracji publicznej, Biuletyn Urzędnika.
Rumpel P., Siwek T., 2006: Marketing terytorialny a kreowanie regionów: przykład czeski. Przegląd Geograficzny nr 78 (2).
Siemiński W. 1997: Relacje organów i urzędu gminy z lokalnymi środowiskami opiniotwórczymi w ujęciu marketingowym. Człowiek i Środowisko nr 21 (2).
Sprawozdanie z działalności samorządu miasta Poznania w latach 2002-2006. www.poznań.pl
Stelmach W. 2004: Oceny społeczne administracji państwowej i samorządów, "Zarządzanie zasobami ludzkimi" nr 2.
Szromnik A. 2007: Marketing terytorialny - miasto i region na rynku. Wyd. Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Zaleski J. (red.) 2000: Efektywne metody zarządzania w administracji publicznej, ISP, Warszawa.
Zawicki M., Mazur S., Bober J. (red.) 2004: Zarządzanie w samorządzie terytorialnym. Najlepsze praktyki. MSAP, Kraków.
Downloads
- Katarzyna Gralak, Financial instruments for revitalization projects on local level , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 4(53) (2010)
- Katarzyna Gralak, BIOECONOMY AS AN AREA OF REGIONAL SMART SPECIALIZATION , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 14(63) (2015)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.